הבעל התעקש לקיים שני טקסים לברית המילה של בנו

האישה הסכימה, אבל נדהמה לגלות כי כספי האירוע שערך הבעל למשפחתו לא הועברו לחשבון המשותף

 זוג צעיר אחרי חמש שנות נישואים בלבד הביאו את בנם הבכור לעולם, רק לפני מספר שבועות. לזוג ילדה בת ארבע. האם מורה במקצועה הבעל תכשיטן ויבואן תכשיטים.

לפני כחודש וחצי נולד להם ילד שני, בן זכר ומיד לאחר הלידה בעוד האישה מתארגנת בבית החולים הבהיר הבעל לאשתו כי יקיים שני טקסים נפרדים לברית המילה. האחד למשפחתו והשני למשפחתה של האישה. "הייתי בהלם מההחלטה אבל לא רציתי להתעסק בשטויות והסכמתי", סיפרה לעורכי הדין שרין ואורן סולן.

האישה התעקשה שהחגיגה של הברית עם הרב תהיה עם משפחתה שלה והבעל הסכים ובתנאי ששבוע לאחר מכן יחגגו בני משפחתו, כ-80 איש ללא משפחתה של האישה. "אלה אוכלוסיות שונות. אנשים ממעמד שונה", הוא אמר לי. "גיחכתי אבל אמרתי לעצמי בלב 'אשכנזי מתנשא' ".

 באירוע של משפחת הבעל היה כמובן לוקיישן של בית מלון וארוחת ערב גורמה עם נאומים וברכות. "ואצלנו במשפחה שלי היה בעיקר שמח. ריקודים, צחוקים, אוכל טוב והרבה חיוכים", סיפרה.

השיא היה כשהאישה ביקשה לדעת כמה כסף נאסף באירוע של בעלה, ואז  התברר כי הבעל החליט לקחת את כספי המתנות ולהפקיד בחשבון של הוריו. "זה לא יהיה ואם הכסף לא יעבור לחשבון המשותף וההתנהגות המזלזלת והמתנשאת לא תיפסק אין עוד טעם לזוגיות הזו", קבעה.

האישה באמצעות עו"ד סולן מבקשת בעת הזו, כמה שבועות אחרי הולדת בנם, להתגרש. שני בני הזוג נשלחו ליישוב סיכסוך ורק בסיומו יוכרע אם הזוג יחל בהליך גירושין כשהאישה דורשת כתובה ולא מעט מהרכוש שצברו בשנים האחרונות. עו"ד סולן הבהירה כי הסכסוך במקרה הזה הוא פתיר והליך של יישוב סיכסוך יכול לתת סיכוי לנישואין.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.