הבעל ביטל חופשת פסח בדובאי עם רעייתו

האישה: "הוא מעדיף את הנכדים שלנו על פני… התעמתי איתו והסברתי לו שהביטול הזה מעיד יותר מהכל שהזוגיות שלהם במשבר"

בני הזוג הגיעו לעימות ומצויים על סף גירושין, אחרי 38 שנות נישואים ואחרי שהביאו שני ילדים לעולם, שנישאו והביאו להם ארבעה נכדים. שני בני הזוג עובדים ומשתכרים יחד שכר שנתי בן 7 ספרות ונחשבים בקהילה בה הם מתגוררים כ"זוג מושלם". אבל העושר לא בהכרח הסב אושר בתוך התא המשפחתי.

במקרה שלפננו, אותו מגוללת האישה בפני עורכי הדין שרין ואורן סולן, מסתבר כי המחלוקת היא סביב שמרטפות לנכדים של בנם הבכור. לפני מספר חודשים ואחרי שלא יצאו יחד לחו"ל מאז הקורונה החליטו לחדש את מסורת הנסיעות במסע של חמישה ימים לדובאי בפסח האחרון. "סיכמנו לטעום את המדינה הזו ואם נרגיש שם טוב נחזור לנפוש שם", סיפרה האישה.

בעלה, לדבריה, אפילו התלהב מהרעיון, אבל שבוע לפני הנסיעה התברר כי בנו חייב לצאת לחו"ל ואשתו הרופאה חייבת להיות בחדר ניתוח באותו שבוע לאירוע מורכב – ואין מי שישמור על הנכדים. הסיפור הזה נראה לאישה הזוי והיא שוחחה עם בנה. הבן מיהר להרגיע ואישר בפניה כי הבעיה נפתרה ואין צורך לשמור על הנכדים באותו שבוע, שכן אשתו השתחררה מהחובה שיש לה במקום העבודה.

למרות זאת טוענת האישה בעלה ביטל את הנסיעה בניגוד לדעתה ובנימוק הקלוש כי הוא מעדיף לעשות בייביסיטר לנכדים מאשר להיזרק באיזה מלון בדובאי. "הייתי המומה, התעמתי איתו והסברתי לו שהביטול הזה מעיד יותר מהכל שהזוגיות שלהם במשבר". הוא הגיב "ב'אל תבלבלי את המח'. עוד יהיה לנו זמן לנסוע. אני מעדיף את הנכדים".

האישה פנתה לעו"ד סולן וביקשה ממנה לפתוח בהליכי גירושין. "אני חושבת שהגענו לנקודה שממנה אין חזרה". בני הזוג נשלחו כמקובל במקרים כאלה ליישוב סיכסוך כאשר עו"ד סולן סבורה כי במקרה הזה להליך של יישוב סיכסוך יש סיכוי שכן מדובר בסכסוך נקודתי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.