בעקבות ההצלחה, אינטל ועירית חיפה פותחות את השנה השלישית של התוכנית הבינלאומית AI For Youth

אינטל ועירית חיפה פותחות את השנה השלישית של התוכנית הבינלאומית AI For Youth
קרדיט צילום: לילך קרן גרופר

השבוע התקיים טקס הפתיחה של התוכנית, המקנה כישורי בינה מלאכותית בקרב בני נוער, בהשתתפות נציגי הנהלת אינטל, עיריית חיפה ותלמידי "בסמ"ת החדש"

אינטל פתחה את השנה השלישית של התוכנית הבינלאומית AI For Youth המתקיימת בחיפה, שמטרתה להקנות את כישורי עולם העבודה העתידי בקרב תלמידים צעירים בכלל ולהנגיש כישורי בינה מלאכותית בפרט.

התוכנית מתקיימת בבית הספר "בסמ"ת החדש" בעיר בשיתוף מתנדבי אינטל, עיריית חיפה, מכון דוידסון ומשרד החינוך. בדומה לשנים קודמות, התוכנית, הכוללת הקניית כישורים דיגיטליים וחברתיים בהיקף של למעלה מ-100 שעות, תאפשר לתלמידים לפתח את ההבנה בתחום הבינה המלאכותית, תוך פיתוח כישורים ומיומנויות הנדרשות לתחום. את התוכנית מדריכים מתנדבים מאינטל וגורמים ממכון דוידסון.

השבוע התקיים טקס פתיחת התוכנית בהשתתפות כ-20 תלמידי כיתות ט' מבית הספר הטכנולוגי בסמ"ת בעיר שהתחילו את התוכנית, נציגי הנהלת אינטל ונציגי עיריית חיפה.

לדברי ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "חיפה מובילה בחדשנות טכנולוגית וחברת אינטל, המרחיבה את פעילותה בעיר בשנים האחרונות, מהווה מרכיב מרכזי וחשוב בכך. אנו גאים שבית הספר "בסמת" החדש זכה לקבל תוכנית איכותית הנחשבת לחוד החנית הטכנולוגית ומודים לאינטל על שותפות רבת שנים על תרומתה לעיר חיפה".

לדברי עמיר יצחקי, סגן נשיא אינטל העולמי: "כישורי בינה מלאכותית הם קריטיים עבור שוק העבודה העתידי ועבור הקידמה הטכנולוגית של מדינת ישראל בתחומים רבים. לכן, אינטל החליטה כי ברצונה להעצים יותר מ- 30 מיליון בני אדם בכל העולם בכישורי AI, עד לשנת 2030. זו השנה השלישית שאנו מפעילים את התוכנית בחיפה בהצלחה יחד עם עיריית חיפה, בית הספר "בסמ"ת", מכון דוידסון ומשרד החינוך ועל כך תודתנו".

בצילום, מימין לשמאל:
סבטלנה גלפרד- מורה ב"בסמת" החדש
טל עזרא שמר, מנהלת קשרי הקהילה של אינטל בחיפה
עמיר יצחקי- סגן נשיא אינטל העולמית
טלי שטיינברג- מנהלת המחלקה להעצמה חינוכית בעיריית חיפה
אינה קיסלב- מנהלת חטיבת הביניים "בסמת" החדש
אבי זיגלר- מנהל בית הספר "בסמת" החדש

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.