שטרסבורג לוקחת ברצינות את המשחק נגד מכבי חיפה

מחר צפויים במשחק הראשון בסיבוב המוקדמות השני של הליגה האירופית 20 אלף צופים וחום של 33 מעלות. שטרסבורג החלה כבר לפני חודש בהכנות וניצחה את כל ארבעת משחקי ההכנה שלה. שני שחקנים פצועים, שלושה ייצגו את צרפת בנבחרת עד גיל 21 ואחד שיחק עם דרום אפריקה באליפות אפריקה. פרופיל
מכבי חיפה תשחק מחר בשטרסבורג בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. מי היא היריבה הצרפתית שיש לה סיכוי גדול להדיח את הירוקים? שטרסבורג משחקת במפעל בזכות זכייה בגביע הליגה הצרפתי אחרי ניצחון בפנדלים על גנגאן בגמר, אבל בדרך עברה את מארסיי (פנדלים), ליון ובורדו. המפעל בצרפת יותר יוקרתי מאשר "גביע הטוטו" בישראל ולכן אין לזלזל בו ובזכייה של שטרסבורג. את הליגה סיימה רק במקום ה-11 כך שייתכן ויש למכבי חיפה סיכוי לעשות משהו, אבל היא תצטרך להיות בשיאה.
שטרסבורג שאין לה שמות גדולים או מפורסמים בסגל חוזרת למפעל אחרי 13 שנה בהם לא שיחקה בו ויש לה פחות ניסיון ממכבי חיפה. במארס 2006 הודחה על ידי באזל בשמינית גמר המפעל אחרי 2:2 והפסד 2:0. הקבוצה החלה להתאמן לפני ארבעה שבועות ורשמה ארבעה נצחונות ללא הפסד במשחקי הכנה, אבל זה יהיה משחקה הרשמי הראשון בעוד שמכבי חיפה כבר שיחקה שלושה משחקים כולל המשחק הנוראי בגביע הטוטו בו נוצחה 1:0 מול הפועל באר שבע מול תשעה שחקנים.
צפוי חום של 33 מעלות במשחק מחר בגלל גל חום נוסף שפוקד את צרפת. צפויים להגיע 20 אלף צופים כאשר שטרסבורג סיימה את מכירת המנויים שלה לעונה הבאה (19 אלף) באיצטדיון "דה לה מינו".
שטרסבורג ניצחה את פ.צ. ציריך 1:2, את נבחרת לה ראוניון 0:7, סטאנדרד ליאז' 0:2 ואת טולוז 1:3. המאמן תיירי לאורי יצטרך להסתדר בלי שלושה שחקנים חשובים. קשר הנבחרת עד גיל 21 איברהימה סיסוקו והבלם בן ה-22 אנטוני קאסי שנכללו בסגל הנבחרת עד גיל 21 באליפות אירופה ונמצאים בחופשה ולבו מותיבה חלוץ נבחרת דרום אפריקה ששיחק באליפות אפריקה. שלושתם יחזרו בשבת.
המגן קני לאלה נפצע נגד טולוז ולא ישחק וכך גם אדריאן תומאסון שחקן אגף שמאל בן 25. מי שיפתחו הם שני שחקני רכש הבלם אלכסנדר דיקו מקבוצת קן וז'אן-ריסנר בלגרד שהגיע מלאנס בליגה השנייה ומשחק קשר התקפי.
לקבוצה יש שוער בלגי מאטס סלס ששיחק עונה בניוקאסל. הבלם לאמינה קונה נרכש מסנדרלנד. השחקנים המסוכנים הם החלוץ לודוביק אורקה שכבש צמד נגד סט. אטיין ונונו דה קוסטה חוץ מכייף ורדה. הקפטן ושחקן ההגנה סטפן מיטרוביץ' שיחק בעבר בגנט.
ההרכב עשוי להיות: מאטס סלס, איסמעיל אנבה, לאמינה קונה, סטפן מיטרוביץ, אלכסנדר דיקו, ליונל קרול. קישור: ז'אן-ריסנר בלגר, יונאס מרטין, דימיטרי לנאר. התקפה: לודוביק אורקה, נונו דה קוסטה.
www.facebook.com/Zelazo11
נונו דה קוסטה מוצג בשטרסבורג. קרדיט: אתר הקבוצה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.