רעיונות חדשים ושפע יוזמות

פגישת עבודה בין חברות ועדת החינוך של העדה היהודית הספרדית לבין מנהלת חטיבת הביניים הניבה תוכנית שנתית ענפה

פגישת עבודה בין חברות ועדת החינוך של העדה היהודית הספרדית לבין מנהלת חטיבת הביניים הניבה תוכנית שנתית ענפה ועד העדה כבר הקים בעירוני ג' חדר תרבות ייחודי שמתקיימות בו שלל פעילויות   

הקשר הבין דורי הוא אחד מאבני היסוד של בית האבות של העדה היהודית הספרדית. המפגשים בין בני ובנות הדור השלישי שחיים בבית האבות לבין נערים ונערות מעשירים מאוד את שני הצדדים, ותורמים גם לקהילה. בהתאם משקיעה ועדת החינוך של העמותה תשומת לב רבה, זמן ומחשבה בנושא. במסגרת ההיערכות להמשך שיתוף הפעולה הפורה עם בית הספר עירוני ג' השוכן בנווה שאנן, הגיעו יו"ר ועדת החינוך, בתיה חיימוב-רומן, וחברת הוועדה לימור דהן, לביקור בחטיבת הביניים.

הביקור כלל ישיבת עבודה עם רבקה גינצבורג, מנהלת חטיבת הביניים. בישיבה הועלו רעיונות חדשים רבים להעשרת התלמידים במסגרת הקשר הבין דורי – רעיונות שימומשו לאורך שנת הלימודים. בנוסף התרשמו חיימוב-רומן ודהן מחדר תרבות ישראל – חדר ייחודי שהוקם ע"י ועד העדה היהודית הספרדית לזכרה של רבקה בן קיקי ז"ל, מי שהייתה יו"ר ועדת החינוך במשך שנים רבות.

חדר תרבות ישראל משמש את תלמידי עירוני ג' לפעילויות שונות ובהן ימי שיח ולמידה ממוחשבת. בחדר גם קיים ארון ובו חפצי קודש כגון פמוטים וספר תורה – לחיבור עמוק יותר של התלמידות והתלמידים למדינת ישראל ולזהות היהודית.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.