צעיר בן 20 נעצר ויעמוד לדין לאחר שהחזיק תת מקלע

שוטרי משטרת ישראל עצרו חשוד בשנות ה-20 לחייו שהחזיק תת מקלע מאולתר מסוג "קרל גוסטב" והיום חטיבת התביעות של המשטרה הגישה נגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים.

בתאריך 2.11.2018 בשעות הערב התקבלה קריאה במוקד 100 של משטרת ישראל על קטטה ביישוב נחף סמוך לביתו של הנאשם (19 נחף).

שוטרי משטרת ישראל הוזעקו למקום ונאלצו לשהות במקום זמן רב על מנת לשמור על הסדר. בחיפוש שערכו שוטרי משטרת ישראל במתחם משפחת הנאשם נמצא, כי הנאשם מחזיק ברשותו, במדרון ההר הסמוך למקום, תת מקלע מאולתר מסוג "קרל גוסטב". עוד נמצא, כי הנשק היה זמין לירי ולשימוש מידי, שכן הנשק היה טעון בכדורים חיים.

בהתאם להתפתחויות בחקירה נעצר הנאשם בתאריך ה-30.4.19 ובית המשפט נענה לבקשת המשטרה והאריך מעצרו עד להגשת כתב האישום.

היום (13.5.19) לאחר חקירה מקצועית ומאומצת בשילוב אמצעים טכנולוגיים הצליחו חוקרי המשטרה לגבש תשתית ראייתית כנגד הנאשם וחטיבת התביעות של המשטרה הגישה כנגדו כתב אישום בעבירות של החזקת נשק ותחמושת שלא כדין ובקשה למעצר עד תום ההליכים בבית המשפט השלום בעכו.

בנוסף* בפעילויות יזומות שבוצעו בימים האחרונים על ידי שוטרי משטרת ישראל :

?️ בעיר טמרה בחיפוש שבוצע  *היום* בבית מגורים ובמתחם סמוך נתפסה תחמושת רבה לאקדח 9 מ"מ. עוכב חשוד, (60, טמרה) נחקר, ושוחרר בתנאים.

?️ בכפר מג'ד אל כרום בחיפוש שביצעו שוטרים  *היום*  בשטח פתוח נתפס נשק מסוג "קרל גוסטב".

?️בעיר טמרה אמש, רוכב אופנוע שעורר את חשדם של השוטרים נתבקש לעצור, אך הרוכב  והנוסע המשיכו בנסיעתם ורק לאחר שהשוטרים חסמו דרכם עצרו ואף ניסו להימלט מהמקום. השוטרים הצליחו לעצור אחד החשודים (23,טמרה) ואף בסריקות שבוצעו נמצא אקדח מסוג FN ומחסנית מלאה בתחמושת. החשוד נעצר , נחקר ושוחרר אתמול ( 12.5.19) בתנאים על ידי בית המשפט.

?️ בכפר אעבלין בחיפוש שבוצע בבית מגורים, אותרה תחמושת רבה לאקדח 9 מ"מ. עוכב חשוד (36 אעבלין), נחקר ושוחרר בתנאים.

משטרת ישראל ,תמשיך לפעול לאיתור כלי נשק,אמצעי לחימה וחשיפה של אותם עבריינים עד להבאתם לדין מתוך מטרה להוביל לשינוי המציאות כדי להרחיק את הפעילות העבריינית מחיי היום יום של האזרחים הנורמטיבים ולהגביר את ביטחון הציבור.

קרדיט:דוברות המשטרה?

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.