פעילות ערה למגן דוד במהלך הלילה

הלילה בשעה 03:11 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על גבר שנפצע ככה"נ במהלך קטטה ברחוב הלולב בנצרת עילית. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח האיטלקי בנצרת גבר כבן 32 במצב קשה, עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון.
שהלילה בשעה 04:24 התקבל דיווח נוסף במוקד 101 של מד"א במרחב דן על רוכב אופנוע שהתנגש בקיר ברחוב הירקון בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח איכילוב גבר כבן 30 במצב קשה מחוסר הכרה עם פגיעת
דיווח נוסף, בשעה 07:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על רוכב אופניים שנפגע מרכב בכביש 4 סמוך לצומת זכרון יעקב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר פעולות החייאה קובעים את מותו של גבר כבן 30.
חובש בכיר במד"א רוני דרורי ופאראמדיק מד"א רועי הבר סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו על הכביש אופניים ובסמוך שכב גבר כבן 36 (ככה"נ נתין זר), הוא היה מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, ללא דופק וללא נשימה לאחר שככה"נ נפגע משני כלי רכב, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".
בשעה 08:48 התקבל דיווח אחר במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים על תאונת דרכים בין רכב פרטי (פלשתנאי) לאוטובוס בכביש 90 סמוך לקיבוץ קליה. מדיווח ראשוני בלבד, חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לכ- 6 פצועים, בהם 2 מבוגרים ו- 4 ילדים במצב בינוני עד קשה. למקום הוזנקו מסוקי מד"א וצה"ל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.