סקר דרמטי של "מאגר מוחות": יונה יהב עולה ומתחזק בדרך לניצחון עם 33% בכלל המדגם ו-46% בקרב בעלי הדעה – פי שניים מהמועמד במקום השני

(שימו לב כי בקרב הבטוחים שיגיעו להצביע יהב על 37%)

יונה יהב: "אני רוצה לקחת את התמיכה הציבורית הגדולה ולהקים איתה ממשלת אחדות חיפאית. בעת הזאת חיפה זקוקה יותר מתמיד למנהיג מנוסה ואחראי

סקר מקיף שערך מכון מאגר מוחות בניהולו של פרופ' יצחק כ"ץ קובע כי יונה יהב מוביל בפער גדול במרוץ לראשות עיריית חיפה, ומבסס את מעמדו כמועמד המוביל לזכייה בתפקיד. בסקר שנערך השבוע בקרב 512 נשאלים בוגרים תושבי העיר עולה כי יהב מתחזק עוד יותר לעומת הסקרים הקודמים וזוכה ל-46% אהדה ותמיכה בקרב בעלי הדעה.

פרופ' כ"ץ התייחס לתוצאות הסקר ואמר כי "הסקר מלמד כי יונה יהב מוביל בפער גדול על פני כל המועמדים האחרים והוא בהחלט עשוי לנצח כבר בסיבוב הראשון, למרות ריבוי המועמדים".

על פי הסקר, בקרב בעלי הדעה דוד עציוני עם 19%, יעקב בורובסקי 10%, עינת קליש רותם 7%, אביהו האן 6%, שרית גולן 5%, צביקה ברבי 4%.

בקרב כלל המדגם, יהב מוביל עם 33% – התחזקות של 3% לעומת הסקר הקודם בחודש שעבר. אחריו דוד עציוני (14%), יעקב בורובסקי (7%), עינת קליש רותם (5%), שרית גולן ואביהו האן (4% כל אחד), צביקה ברבי (3%), יוסי שלום (1%), אברהים גטאס ויצחק בלס (0.5% כל אחד). 23% מהמשיבים ענו "לא יודע" במי יבחרו, ו-5% ציינו כי אין בכוונתם להצביע בבחירות הקרובות.

יונה יהב אמר בתגובה לממצאי הסקר כי "בעת הזאת חיפה זקוקה יותר מתמיד למנהיג מנוסה ואחראי. תמיכה ציבורית גדולה היא מחויבות גדולה ואני מתכוון להפוך את התמיכה הזו לממשלת אחדות חיפאית אותה אקים מיד עם שובי לתפקיד ראש העיר, אשר תכיל את כל הכוחות המבקשים את טובתה של חיפה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.