מנכ"ל משרד הבריאות ביקר במרכז הרפואי לגליל

מנכ"ל משרד הבריאות ביקר במרכז הרפואי לגליל
מנכ"ל משרד הבריאות ביקר במרכז הרפואי לגליל צילום: רוני אלברט

על רקע המתיחות הגוברת והאירועים האחרונים בצפון ביקר מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, במרכז הרפואי לגליל: היום (חמישי) ביקר מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, יחד עם צוות בכיר מהמשרד, במרכז הרפואי לגליל שבנהריה, כדי להתרשם מההיערכות ומהמוכנות לאתגרי המלחמה.

הביקור החל בחמ"ל התת קרקעי, בו הציג מנהל המרכז, פרופ' מסעד ברהום, את האתגרים בהם עומד המרכז הרפואי במלחמה ואת התוכניות לשנת 2024.

מנכ"ל המשרד סקר את האתגרים הצפויים למערכת הבריאות כולה בשנת 2024 וכן את ההיערכות הייחודית אותה הוא מצפה מהמרכז הרפואי ליישם לאור המתיחות הגוברת בצפון.

המנכ"ל בר סימן טוב הדגיש בדבריו, כי המרכז הרפואי עובד במציאות מורכבת ובתנאים לא פשוטים, וביקש להודות ל-3,200 העובדים והעובדות על עשייה מבורכת בתנאים מאתגרים. "אנו סומכים על שיקול דעתכם, מחזקים את ידכם ועושים הכל כדי לסייע לכם. היה לנו חשוב להגיע לכאן, להקשיב, להביע את תמיכתנו ולומר עד כמה אנו מעריכים את עבודתכם", ציין המנכ"ל, שהוסיף כי הוא מתרשם ממנהיגות חזקה ואיכותית של קבלת החלטות, אשר מציבה את הצוותים והאזרחים בנקודת עבודה מוגנת, מאפשרת ודינמית. "ללא מנהיגות זו, לא ניתן היה להמשיך ולקיים נכס אסטרטגי כבית החולים לאורך זמן", ציין המנכ"ל.

פרופ' ברהום הודה למנכ"ל המשרד ולצוותו על הסיוע והתמיכה, תוך שהדגיש כי בין הצדדים יש שיתוף פעולה מבורך וחשוב, תוך שהדגיש את המחויבות לבריאות המטופלים והמחויבות הערכית לשלומם של חיילי צה"ל, אשר מקבלים טיפול מקצועי ומסור במרכז הרפואי, תוך מתן מעטפת מחבקת לבני משפחותיהם.

בתום המפגש סיירו המשתתפים באתרים נוספים ברחבי המרכז הרפואי וביקרו במיצג "ושבו בנים לגבולם" – המוקדש לחטופים המוחזקים בעזה, וביניהם שלומי זיו, בנה של עובדת המרכז הרפואי רוזיטה זיו.

בין המשתתפים בפגישה ובסיור היו ראש אגף רפואה במשרד, ד"ר סיגל ליברנט-טאוב, ראש חטיבת בתי החולים הממשלתיים, ד"ר דודו דגן, סגניו של מנהל המרכז הרפואי, ד"ר צבי שלג וד"ר חיתאם חוסיין, והמנהל האדמיניסטרטיבי, משה מיוחס.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.