מחלקת האבידות של רכבת ישראל מסכמת שנה: מעל ל-9,200 אבידות שהוחזרו; האבידה בעלת הערך הכספי הגבוה ביותר שהוחזרה: המחאה בנקאית על סך מיליון שקלים שנאבדה בתחנת ירושלים יצחק נבון

מחלקת אבדות ברכבת ישראל קרדיט תמונות: רכבת ישראל
מחלקת אבדות ברכבת ישראל קרדיט תמונות: רכבת ישראל

מחלקת האבידות של רכבת ישראל מסכמת את שנת 2022 ומעדכנת על כמות האבידות שהוחזרו במהלך השנה.

במהלך השנה האחרונה השיבו עובדי המחלקה ומתנדביה לנוסעי הרכבת מעל ל-9,200 אבידות שאבדו במהלך נסיעה ברכבת.  בין היתר השיבה מחלקת האבידות: 2,330 תיקים, 1,173 ארנקים, 1,110 טלפונים ומכשירים סלולאריים, 335 מזוודות, 881  תעודות מסוגים שונים (תעודות זהות, דרכונים, תעודות משרתי כוחות הבטחון וכ'), ו-1,204 שקיות שונות.

הפריט בעל הערך הכספי היקר ביותר שהוחזר השנה היה המחאה בנקאית על סך מיליון שקלים שנמצאה בתחנת ירושלים יצחק נבון והוחזרה כעבור יממה לבעליה.

התחנות בהן מצטברות הכי הרבה אבידות הן תחנות נהריה, הרצליה, ירושלים יצחק נבון ובאר שבע. תחנות אלה הן תחנות קצה בהן הרכבות מסיימות נסיעתם, ומרכזות אליהן את האבידות מנסיעות רכבת רבות.

במחלקת האבידות של רכבת ישראל מודים לנוסעים הרבים על שיתוף הפעולה, וכן לעובדי המחלקה ומתנדביה. עוד ממליצים במחלקת האבידות לנוסעים לרשום על כבודתם שם וטלפון, כך שהליך השבת האבידה יקוצר, וכן להיערך לירידה בתחנת היעד המבוקשת מספר דקות טרם ההגעה לתחנה, על מנת לצמצם את הסיכוי שישכח חפץ כלשהוא.

עוד מבקשים ברכבת כי בכל מקרה של איבוד דבר מה ברכבת או בתחנה, יש לפנות באופן מיידי לצוותי התחנה או לפקח הרכבת, או למוקד השירות הטלפוני במספר *5770, וצוותי הרכבת יעשו כל שביכולתם לאתר את האבידה ולהשיבה לבעליה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.