לזכור ולא לשכוח!

אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה

בנהריה יציינו השבוע את יום הזיכרון לשואה ולגבורה במספר אירועים שיתקיימו ברחבי העיר

אירועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה יצוינו בנהריה באירועים שיתפרסו לאורך כל השבוע הקרוב. הערב, יום ראשון, ה-16.4.23 בשעה 18:00, יתקיים מפגש ׳זיכרון בסלון׳ בשפה הרוסית עם סיפורו של שורד השואה, ארקדי קרישטיין במועדון לעולה, ברחוב קרן היסוד 1.

מחר, יום שני ה-17.4.23 בשעה 19:45 תתקיים בהיכל התרבות עצרת מרכזית בהובלת תנועות הנוער וארגוני הנוער בנהריה. במבואת ההיכל יוצג החל מהשעה 19:00 מיצג זיכרון מיוחד.

ערב זיכרון בו יוקרן סרטו של שורד השואה שמואל איצקוביץ יתקיים גם כן מחר (יום שני), בשעה 20:00 בבית הגרעין התורני 'בית נריה' ברחוב רמז 44.

ביום שלישי ה-18.4.23 יתקיים בשעה 10:00 טקס זיכרון פתוח לציבור בכיכר העירייה.

באותה השעה ביום שלישי, יתקיים במידעטק האירוע ׳שברי זיכרון׳- זוכרים את השואה בשירה, במשחק ובתנועה.

ביום שלישי בשעה 11:00, יתקיים במועדון ׳ויצו׳ נהריה ברחוב המייסדים 7, מפגש עם סילבן שלמה לוי, שישתף בזיכרונותיו כילד בפריז הכבושה על-ידי הנאצים.

ביום רביעי ה-19.4.23 בין השעות 09:00-11:00 יתקיימו מפגש ופעילות משותפת של צוות ומתנדבי מרכז צעירים נהריה עם שורדי שואה במועדון מופ"ת שברחוב שפרינצק בעיר.

ועוד ביום רביעי, בשעה 18:00 תיפתח ב׳בית ליברמן׳ תערוכה- ׳משואה לתקומה- אבא מספר על מדינה שקיבלנו כשטר חוב׳: מחזה בציור של האמנית הנהריינית מרים שטרן, על-פי המחזה של אלכסנדר וולנר ז״ל.

הכניסה לכל האירועים חופשית.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.