"אביר מודיעין וביטחון" הסגירה למשטרה חשודים בגניבת כ-100 תרנגולות מקיבוץ בצפון

עופות שנגנבו בתוך טנדר
צילום באדיבות אביר מודיעין ביטחון

הפשיעה החקלאית הפכה למכת מדינה, בעיקר בצפון הארץ שיתוף פעולה מושכל בין החברה הוותיקה לבין משטרת ישראל ויחידת פיצו"ח הוביל לתפיסת עבריינים על חם יניר מלך, מנכ"ל "אביר מודיעין וביטחון": "נמשיך לסייע לרשויות לנקות את השטח מפושעים מכל הסוגים"

משטרת ישראל מתקשה מאוד להתמודד עם התפשטות הפגיעה בחקלאים ע"י גורמים פליליים, תופעה שיש מי שמכנים אותה גם "טרור חקלאי". משרד החקלאות, המופקד על אכיפת חוק צער בעלי חיים, מתקשה גם הוא למלא את תפקידו.

"אביר מודיעין וביטחון" – החברה המובילה בצפון בתחום שירותי האבטחה והמודיעין, ואשר מספקת שירותים אלה למגוון רחב של גופים וחברות – נרתמת לעזרת הרשויות. השבוע רשמה החברה הישג נוסף, כשהגישה לשוטרי תחנת זבולון על מגש של כסף שני גנבי תרנגולות.

רכזי המודיעין של החברה עקבו אחרי החוליה, שנעזרה באחד העובדים בחווה החקלאית בקיבוץ אפק – צעיר בן 25 תושב שייח' דנון . אנשי "אביר" מיהרו ליידע את המשטרה ובמקביל תיעדו כיצד הגנבים מכניסים בכוח כ-100 תרנגולות לטנדר סגור. השוטרים שהגיעו בעקבות המידע המפורט לא התקשו לעצור את הטנדר ואת הגנבים ביציאה מהקיבוץ, והתרנגולות הוחזרו לבעליהן.

בנוסף הגיעו לשטח פקחי פיצו"ח – היחידה המרכזית לאכיפה וחקירות של משרד החקלאות. הפקחים הוזעקו ע"י צוות "אביר מודיעין וביטחון" על-מנת להגיש כתבי אישום נגד הגנבים גם בגין הובלת בעלי חיים ללא אישור והתעללות בתרנגולות.

"אביר מודיעין וביטחון תמשיך לסייע לרשויות לנקות את השטח מפושעים מכל הסוגים", הבהיר יניר מלך, מייסד ומנכ"ל החברה. "במיוחד נעזור לחקלאים שעבריינים מטילים עליהם מורא ופוגעים בפרנסתם".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.