תרומה מיפן לזיו בצפת

מנהל המרכז הרפואי זיו, ד"ר סלמאן זרקא אירח את גב' עדי סאסאקי, נשיאת התאחדות הנשים לשלום עולמי ישראל ואת הגב' הרוקו מוריטה, אחראית קשרי החוץ של הארגון, אשר הגישו לד"ר זרקא עבור המרכז הרפואי זיו, תרומה בשם ארגון UPF והמכון לשלום במזרח התיכון ביפן.
בצילום- מנהל המרכז הרפואי זיו, ד"ר סלמאן זרקא, עם הגב' עדי סאסאקי, נשיאת התאחדות הנשים לשלום עולמי ישראל והגב' הרוקו מוריטה, אחראית קשרי החוץ של הארגון, מגישות תרומה בשם ארגון UPF והמכון לשלום במזרח התיכון ביפן
צילום- המרכז הרפואי זיו

הכל החל בביקורו ביפן של נשיא UPF ישראל, מר הוד בן צבי, בחודש מרץ השנה, שם העביר הרצאה בפני חברי הפורום בנושא הגשת הסיוע ההומניטרי של מדינת ישראל לפצועים הסורים, בדגש על פעילותו של המרכז הרפואי זיו, בהקשר למורכבות יחסי ישראל ומדינות האזור. הנוכחים במפגש, שהינם בעלי זיקה לישראל וחלקם אף ביקור בארץ, גילו עניין רב והתרגשו מהדברים.

ד"ר זרקא קבל את התרומה בתודה גדולה, ואמר כי, הקשר בין המרכז הרפואי זיו והעמותה קיים זה מספר שנים וכי הפעם היה במיוחד לקבל תרומה מיפן הרחוקה, "ההוקרה והתודה מחממת את הלב בכל שפה ומטבע" אמר ד"ר זרקא.

UPF (Universal Peace Federation) ההתאחדות לשלום אוניברסלי, נוסדה בשנת 2005 על ידי ד"ר סאן מיאנג מון ורעייתו ד"ר האק ג'ה האן מון במטרה לקדם את החזון לשלום עולמי. ההתאחדות פועלת באמצעות תכניות חינוכיות, יוזמות בין לאומיות, פרויקטים הומניטאריים ופרסומיים תוך שיתוף פעולה ותמיכה במוסדות האו"ם הרלוונטיים. להתאחדות סניפים ב- 196 מדינות ברחבי העולם, ולפעילויותיה נרתמים מעל 50,000 דיפלומטים, אנשי דת, מנהיגים אזרחיים וראשי מדינות אשר הוכרו כשגרירי שלום. הארגון חבר בוועדה הכלכלית חברתית באו"ם ((ECOSOC  במעמד מייעץ כללי.

על מנת להגשים חזון זה של שלום, משמשת ההתאחדות לשלום אוניברסלי, במה לפיתוח מודלים מתקדמים של שלטון, אשר משלבים ראייה פוליטית מציאותית ואזרחית יחד עם ערכים מוסריים ורוחניים של עצמה רכה.

WFWP (Women Federation for World Peace) התאחדות הנשים לשלום עולמי- ארגון לא ממשלתי (NGO) בעל מעמד של מייעץ כללי במועצה הכלכלית והחברתית של האו"ם ((ECOSOC/ המעניק לנשים את הכלים למימוש הפוטנציאל שלהן כמנהיגות חברתיות, המובילות את עולמנו אל עבר כינונו של שלום בר קיימא. הארגון הינו גוף יוזם, מארגן ושותף בפורומים באו"ם, בפרויקטים לפיוס בין דתות, בכנסים לאומיים ובינלאומיים ובפרויקטים של התנדבות ושירות למען הקהילה בכל רחבי העולם.

בצילום- מנהל המרכז הרפואי זיו, ד"ר סלמאן זרקא, עם הגב' עדי סאסאקי, נשיאת התאחדות הנשים לשלום עולמי ישראל

והגב' הרוקו מוריטה, אחראית קשרי החוץ של הארגון, מגישות תרומה בשם ארגון UPF והמכון לשלום במזרח התיכון ביפן

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.