שר הבריאות ביקר במרכז הרפואי לגליל: "אני רואה חשיבות רבה בשיפוץ המחלקות הפנימיות"

שר הבריאות, משה ארבל, פרופ' מסעד ברהום
שר הבריאות, משה ארבל, פרופ' מסעד ברהום

שר הבריאות, משה ארבל, ערך ביקור היכרות במרכז הרפואי לגליל בנהריה, שכלל פגישת עבודה וסיור.

המפגש החל במרכז לחינוך לבריאות ע"ש אנגל, שם הציג בפניו מנהל המרכז, פרופ' מסעד ברהום, את תמונת המצב הנוכחית, תוך שסקר את הישגי המרכז בשנים האחרונות.

בין השאר הדגיש פרופ' ברהום את חשיבותו הגדולה של המרכז הרפואי עקב קרבתו לקו הגבול (10 ק"מ בלבד) והיותו מרכז כירורגי ייחודי, שטיפל ב-3,000 פצועים ממלחמת האזרחים בסוריה.

כמו כן סיפר על השירותים החדשים, וביניהם שירות DBS עבור חולים נוירולוגיים וניתוחים רובוטיים מתקדמים, ולסיום דיבר על האתגרים ותוכניות לעתיד.

בדבריו הדגיש פרופ' ברהום את החשיבות הגדולה שברכישת מכשיר PET CT עבור 650 אלף התושבים אותם משרת המרכז הרפואי, כמו גם החשיבות שבשיפוץ המחלקות הפנימיות ובהוספת חדרי ניתוח.

השר ארבל הביע את התרשמותו מתנופת הפיתוח הגדולה במרכז הרפואי, תוך שהדגיש את החשיבות הגדולה שהוא רואה בצימצום הפערים במערכת הבריאות בין הפריפריה ומרכז הארץ.

כמו כן אמר, בהמשך לדבריו של פרופ' ברהום, כי הוא רואה חשיבות רבה בהבאת מכשיר PET CT נוסף לאזור הצפון, כמו גם בהמשך שיפוץ המחלקות הפנימיות של המרכז הרפואי.

לאחר מכן ערך השר סיור במחלקה פנימית א', הזקוקה לשיפוץ, שם נפגש עם מאושפזים ועם צוות המחלקה.

בהמשך ביקר באחת המחלקות הפנימיות, העוברת בימים אלו שיפוץ בתמיכת משרד הבריאות.

הביקור התקיים בהשתתפות בכירי המשרד (ובהם מנהל חטיבת מרכזים רפואיים ממשלתיים, ד"ר דודו דגן, וראש אגף רפואה כללית, ד"ר סיגל ליברנט-טאוב), חברי הנהלת המרכז הרפואי, נשיאת עמותת הידידים, רעיה שטראוס-בן דרור, ויו"ר העמותה, מיכאל אילוז.

פרופ' ברהום הודה לשר הבריאות, עליו אמר כי גילה ידיד אמיתי ואדם עם אוזן קשבת לצרכי המרכז הרפואי, הניחן ברגישות גדולה לפריפריה ואתגריה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.