קורס ליווי נשים בהיריון בר-סיכון

אחיות כללית במרכזים לבריאות האישה ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי השתלמו בנושא הריון בר סיכון
סיום קורס לאחיות על ליווי נשים בהריון בר סיכון
רצ"ב צילום: דוברות כללית

היריון בסיכון הנו אתגר רפואי לצוות המטפל ויוצר מציאות מורכבת ומאיימת עבור האישה ההרה. לצוותים המטפלים והמלווים אותה תפקיד מכריע בשימור בריאות האישה ועוברה, בתמיכה ביציבות הגרעין המשפחתי ומערכות היחסים של בני הזוג עם סביבתם החברתית. לשם כך, דרושה הבנה של התהליכים הפיזיים והנפשיים העוברים  על בני הזוג בהיריון בסיכון, על השלכותיהם בחיי היומיום. על כן, דואגים בכללית להכשיר את צוות האחיות המלוות את הנשים ובני זוגן בעת שהן במעקב  הריון בסיכון גבוה במרכזים לבריאות האישה של כללית ברחבי מחוז חיפה וגליל מערבי.

27 אחיות סיימו קורס אינטנסיבי בנושא, במהלכן למדו ודנו על  הריון ובעיות פתולוגיות בו, מחלות רקע והשלכותיהן על האישה ההרה, מתחלואה הנובעת מההיריון, סוגיות נפשיות הקשורות בהריון בר סיכון וההשלכות על מערכת היחסים בין בני הזוג.

הקורס רוכז על ידי  לורן סבירסקי – מנהלת הסיעוד במנהלת אשר ומירי בלאופלד – רכזת פיתוח מקצועי בהנהלת הסיעוד של כללית במחוז ואחות במחלקה הנוירולוגית בזבולון.

הקורס הועבר על ידי מיטב המומחים בתחום בכללית במרפאות כללית בקהילה ובית חולים כרמל, במהלך 6 מפגשים של 5 שעות לימוד פרונטאלי וכן למידה מתוקשבת, הכשרה בנושא הרפואה וקריאת מאמרים. בוגרות הקורס יוצאות לדרך כשהן מצוידות בידע החדש ובכלים עדכניים לליווי הנשים המתמודדות עם המצב הקשה של הריון בסיכון גבוה ובני זוגן.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.