מנהלת חדשה למרפאת צאלון של כללית בקרית חיים

ד"ר עדי אמלם שולחני היא המנהלת החדשה של מרפאת כללית צאלון בקרית חיים, במקומה של ד"ר קטלינה מרקוביץ שיצאה לגמלאות לאחר שנות ניהול רבות ומסורות

צוותי כללית בקריות מתחדשים בכוחות צעירים ובמסגרת זו מונתה ד"ר עדי שולחני כמנהלת החדשה של מרפאת צאלון בקרית חיים.

היא למדה רפואה בטכניון והתמחתה במחלקה לרפואת משפחה בחיפה המשותפת לטכניון ולכללית.

בחרה ברפואה כי רואה בו מקצוע שהוא שליחות ודרך חיים ולא "עבודה". בהמשך, בחרה ברפואת משפחה כתחום ההתמחות שלה בשל החשיבות הרבה שהיא מייחסת לטיפול רציף והמשכי במטופלים לאורך חייהם כדרך להשפיע על בריאותם מתוך היכרות אישית ומעורבות בתהליך.

עוד בהיותה בשלב ב' בהתמחות, החלה כרופאה במרפאת צאלון ומשך כ- 6 שנים הייתה רופאה בצוות המרפאה, תחת ניהולה של ד"ר קטלינה מרקוביץ שיצאה לאחרונה לגמלאות. עם התפנות התפקיד ולאחר שעברה גם  קורס עתודה ניהולית שנערך בכללית, החלה לנהל את המרפאה.

בנוסף, היא פעילה במחלקה לרפואת משפחה בהוראת מתמחים וסטודנטים והדרכת סטודנטים ומתמחים לרפואת משפחה במרפאה.

היא בת 37 אם ל-4 בנים מתגוררת בקרית שמואל, במעט זמנה החופשי אוהבת לבשל ולארח, ואף להיות הנדימן (או וומן…) לעת מצוא.

המרפאה בניהולה משרתת את רוב אוכלוסיית השכונה קרית חיים מערבית, כ-7400 מטופלים, מבוטחי כללית. מדובר במרפאה עם אוירה משפחתית ושכונתית אשר מעורבת מאד בפעילויות בקהילה, בהדרכות ושותפויות עם מוסדות העוסקים במגוון גילאים ואוכלוסיות: החל מהגנים ועד מועדוני גיל הזהב, קליטת עליה ומערכת הרווחה – מהלך חשוב אותו קידמה מאד ד"ר מרקוביץ.

במרפאה 5 רופאי משפחה ו- 2 רופאי ילדים,  3 אחיות בניהולה של שירן קליין שושן, 3 עובדות משרד בניהולה של יוליה שקולניק ו-3 רוקחות בניהולה של סופיה סרקין.

כמו כן, נערכות במרפאה קבוצת הליכה בהנחיית מאמן כושר מטעם כללית, סדנאות אורח חיים בריא, סוכרת וגמילה מעישון. רצ"ב צילום: דוברות כללית

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.