מאירים את כללית לכבוד האחיות והאחים

כהוקרה למאות האחיות והאחים של כללית במחוז חיפה וגליל מערבי הואר ביום האחות הבינלאומי, שחל ב-12.5, מבנה מרכז רפואי לין בצבע כחול – ירוק, הצבעים שנקבעו כסמל בינלאומי לשנת האחות

השנה היא שנת האחות הבינלאומי וה-12.5 מצויין כיום האחות הבינלאומי שקיבל השנה משמעות יתרה על רקע תפקידם החשוב של האחים והאחיות בהתמודדות עם מגיפת הקורונה. כחלק משורה של מחוות לצוותי הסיעוד, מאירים מבני בריאות בצבעי כחול ירוק שנבחרו כצבעי המחווה בעולם כולו. במסגרת זו הוארו מבני כללית ברחבי הארץ ובחיפה הוחלט להאיר את מבנה מרכז רפואי לין, אותו ניתן לראות גם כשצופים מרחוק מרכס הכרמל.

במחוז חיפה וגליל מערבי של כללית, שהוא הגדול בארץ יש צוות של כ-650 אחיות ואחים, בניהולה של רות ברוך. לחלקם הגדול תארים אקדמיים מתקדמים והכשרות בתחומים מקצועיים ספציפיים. הצוות עורך בימי שיגרה כ-1500 בדיקות ביום ומבצע מאות אלפי חיסונים בשנה.

בתקופה בה הקורונה, התבלטו אחיות כללית בהתגייסות שלהן למען המטופלים: איישו את מחלקת הקורונה בקהילה וליוו מרחוק למעלה מ-500 חולים שאושפזו בבית או בבתי מלון, 7 ימים בשבוע בוקר וערב, הגיעו לבתי מטופלים מבוגרים ועם ריבוי מחלות בניידות עד הבית, התייצבו בחליפות המיגון באוהלים וביקורונע שנע ברחבי המחוז ללקיחת דגימות קורונה וכמובן המשיכו לאייש את כל מרפאות כללית ברחבי המחוז ולטפל בפונים למרפאה או במעקב טלפוני.

רצ"ב צילום: דוברות כללית

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.