לא פעם בשנה: אלו הילודים של רמב"ם שיחגגו יום הולדת בכל ארבע שנים

בתמונה: לינה דמיטרייב ובתה, שנולדה הבוקר ברמב"ם. צילום: הקריה הרפואית רמב"ם.
בתמונה: לינה דמיטרייב ובתה, שנולדה הבוקר ברמב"ם. צילום: הקריה הרפואית רמב"ם.

תאריכים מיוחדים יכולים להפוך אירועים חשובים כגון חתונות, אירוסים או נקודות ציון אחרות, ליוצאי דופן ובעלי משמעות גדולה יותר. לאלו שנולדו היום, ה-29.2, המשמעות היא שיום הולדתם מגיע רק פעם בארבע שנים.
מאז חצות ועד כה, 4 ילודים שנולדו ברמב"ם, חולקים את הסטטוס המיוחד הזה. 3 מהם בנות ובן אחד.

בשעה 2:21 ילדה לינה דמיטרייב, בת 36 מחיפה, את בתה הראשונה בלידה רגילה ומרגשת. הלידה, שאירעה ממש דקות ספורות לאחר שהגיעה אל רמב"ם, הייתה בדיוק כמו שרצתה וביקשה, ממש לפי התכנית. כלומר, הכל – חוץ מתאריך הלידה: "בילדותי היתה לי חברה שנולדה בתאריך הזה והיא ממש לא אהבה את הרעיון של לחגוג פעם בארבע שנים", משחזרת היולדת בחיוך, "היא ציינה את יום ההולדת שלה ב-28.2 בכל שנה שלא חל בה 29 לחודש. אצלנו, הרוסים, לא נוהגים להקדים ימי הולדת, אז כנראה שאנחנו נחגוג בתחילת מרץ. אין ספק שמדובר בתאריך מיוחד ובילדה מיוחדת. אנחנו לא נסתפק בחגיגה פעם בארבע שנים".

ערין סואעד, בת 35 מאזור הצפון, ילדה אף היא בת הלילה, בשעה 1:42, קצת אחרי כניסתו של התאריך המיוחד. התינוקת שהצטרפה לחיק המשפחה, מאזנת את מספר הילדים בבית: 3 בנים ו-2 בנות שמחכים לה. לדברי האם הטרייה, גם היא שמחה ללדת בתאריך מיוחד, אך לא מתכוונת להמתין ל-29.2 בלוח השנה, ותחגוג לנסיכה בכל סוף חודש פברואר, מתי שהוא יסתיים…

אומימה שתיה, בת 35 מבסמת טבעון, חולקת אף היא את התאריך המיוחד עם היולדות שהגיעו היום לרמב"ם. לה ולבעלה נשאת נולדה תינוקת קטנה ומתוקה, שהרחיבה את המשפחה אחרי בן ובת שממתינים בבית. משפחת שתיה החליטו שימי הולדת הם אירועים של פעם בשנה, ולא מתכוונים לוותר על אף אחד מהם.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.