שייט, ריקודים והיסטוריה – העדה היהודית הספרדית ארגנה יום כיף בעכו להורים משכונות מוחלשות

הצלחה נוספת של ועדת החינוך: כ-100 מתושבי קריית אליעזר וחטיבת כרמלי נהנו מטיול מגוון באחת הערים המיוחדות בישראל יום הכיף כלל גם ארוחות בוקר וצהריים משובחות     

אחת המסורות היותר משמחות של העדה היהודית הספרדית בחיפה היא ארגון טיולים מושקעים להורים משכונות שונות בחיפה. היוזמה והביצוע הם של נשות ועדת החינוך – היו"ר עו"ד בתיה חיימוב-רומן ולצידה לימור דהן ושפרה ענתבי, כשבכל פעם נבחר לוקיישן מוצלח אחר.

הטיול האחרון יועד לכ-100 הורים מקריית אליעזר וחטיבת כרמלי, והתרחש באחת הערים העתיקות והמרתקות בישראל: עכו. העיר, שהוכרזה כאתר מורשת עולמית, האירה פנים למבקרים הנרגשים שלא תמיד מוצאים את המשאבים הנחוצים לצאת לטיולים ולימי כיף.

הטיול של העדה היהודית הספרדית החל בארוחת בוקר עשירה ובסיור במצודת הצלבנים ובאולמות האבירים. בהמשך הגיעו המטיילים אל בית הכנסת הרמח"ל השוכן במבנה עות'מאני מרהיב. על-פי האמונה מי שהקים אותו היה לא אחר מהרמח"ל, אחד המקובלים החשובים בתולדות עמנו, וכיום פועל בו גם מרכז מבקרים המציג את מורשת יהודי עכו.

התוכנית המושקעת כללה גם סיור בשוק התוסס והססגוני ושייט בספינה, כשאת כל הפעילויות ליווה מדריך צמוד שהעשיר את החוויה בהסברים מעניינים על כל מקום. לסיום האירוע הוגשה לקבוצה ארוחת צהריים טעימה בקיבוץ עין המפרץ.

לאורך כל היום 100 ההורים היו נרגשים מאוד ולא פחות מכך שמחים, דבר שבא לידי ביטוי בריקודים במהלך השייט – ובדברי תודה חמים למארגנות היום המיוחד. נשות ועדת החינוך מצידן התחייבו כי המסורת תימשך עוד שנים רבות מאוד.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.