מומחים בכנס בינלאומי מקוון בנושא הזיקנה: מגמות חדשות: פיתוח מגוון רחב יותר של שירותים ומענים טכנולוגיים מתקדמים

מומחים בכנס בינלאומי מקוון בנושא הזיקנה

התקיים במסגרת הפרויקט למחקר ולמידה המשותף לבית האבות הספרדי ולאוניברסיטת חיפה

במסגרת שיתוף הפעולה הנמשך מספר שנים, קיימו החוג לגרונטולוגיה באוניברסיטת חיפה ובית-האבות הספרדי בחיפה " בית אברהם",  כנס בינלאומי שעסק באתגרי ההיערכות לזיקנה במאה ה-21. הכנס נערך באמצעות ה"זום" בהשתתפות כ-170 איש.

הדוברים המרכזיים בכנס היו פרופ' וויליאם (ביל) רייכמן, פרופסור לפסיכיאטריה בפקולטה לרפואה באוניברסיטת טורונטו, המשמש כנשיא ומנכ"ל של בית החולים הגריאטרי בייקרסט שבטורונטו קנדה ( Baycrest,. Toronto)) וגב' מולי פורסט, הנשיאה והמנכ"ל לשעבר של הבית-היהודי בלוס-אנג'לס, ארה"ב (Los Angeles Jewish Home) שפיתחה מערכת בריאות רב גונית של תוכניות ושירותים מגוונים לזקנים כולל שירותים קהילתיים פורצי דרך.

הדוברים הצביעו על שתי מגמות עיקריות בתחום הטיפול בזיקנה : האחת, פיתוח ואספקה של מגוון רחב של שירותים מאלה המוכרים בהווה, חברתיים וגם רפואיים, שיתנו מענה לזקנים בקהילה ויאפשרו להם לדחות את הצורך בפתרונות של מגורים מחוץ לביתם.

המגמה השנייה, פיתוח של מענים טכנולוגיים מתקדמים, שיתנו מענה טוב יותר לטיפול בזקנים במרכזים סיעודיים ייעודיים.

בכנס, השתתפו מנהלי בתי אבות יהודיים מאירופה וארה"ב, מנהלים ואנשי מקצוע מהתחום בישראל וסטודנטים וכן אנשי צוות של החוג לגרונטולוגיה מאוניברסיטת חיפה.  כיבד את הכנס בנוכחותו עו"ד יוסף גילאור, יו"ר עמותת העדה הספרדית ובית האבות הספרדי בחיפה ויו"ר הקרן של העדה היהודית הספרדית של ניו יורק, מר קליף רוסו. 


כנס בינלאומי בזום-1
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.