גם השנה: בזכות העדה היהודית הספרדית ילדי קרית אליעזר יגיעו מוכנים לכיתה א'

צילום באדיבות ועד העדה

זו השנה השישית ברציפות שבה ועדת החינוך של העדה לוקחת חלק מרכזי בפרויקט הכנת ילדי גן לבית הספר בנוסף תרמה העדה הספרדית ציוד מלא לכיתה א' למשתתפים בתוכנית בטקס הסיום של המחזור הראשון הודו האמהות הנרגשות לחברות הוועד

חינוך הוא אחד המשאבים המשמעותיים ביותר במדינת ישראל. חינוך הוא גם אחד ממוקדי העשייה של ועד העדה היהודית הספרדית, מאז היווסדה, וביתר שאת במאה ה-21. ב-6 השנים האחרונות מלווה ועדת החינוך של העדה פרויקט ייחודי בקהילת "הורים במרכז" – ליווי צמוד להורים ולילדים על-מנת שכולם יצלחו באופן מיטבי את המעבר מגן החובה לבית הספר.

התרומה של ועדת החינוך מאפשרת קיום תוכנית גדושה בתכנים רלוונטיים, המועברת בשתי קבוצות – אחת להורים ואחת לילדים. צוות רב מקצועי מסייע לכל הילדות והילדים להתמודד עם כל קושי וכל אתגר, ובנוסף תורמת העדה הספרדית גם ציוד מלא לכיתה א'.

בטקס הסיום של המחזור הראשון של תוכנית "מוכנות לכיתה א'" לשנת 2023 השתתפו חברות ועדת החינוך: יו"ר הוועדה בתיה חיימוב-רומן, שפרה ענתבי ולימור דהן. גלית ירושלמי, מנהלת "הורים במרכז", שיבחה את חברות הוועדה על המסירות, ושתיים מהאמהות הודו בחום על אפשור התוכנית ועל המחויבות לצמצום פערים חברתיים ולקידום הילדים והמשפחות בקרית אליעזר.

צילום באדיבות ועד העדה
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.