הפרלמנט הבריטי מואר בצבעי דגל ישראל

הפרלמנט הבריטי מואר בצבעי דגל ישראל
הפרלמנט הבריטי מואר בצבעי דגל ישראל

הערב (ב׳) לאחר שיחה שערך יו״ר הכנסת אמיר אוחנה עם יו״ר בית הנבחרים הבריטי לינדזי הויל, מואר הפרלמנט הבריטי בצבעי דגל ישראל.

״יו״ר הכנסת אמיר אוחנה אמר לעמיתו הבריטי בשיחתם כי: "הגם שאנחנו למודי טרור, מעשי הזוועות שחווינו בעוצמתם ובכמותם הם חסרי תקדים, ואנו נצטרך את כל התמיכה הפומבית כעת ובהמשך כדי להלחם בטרור".

שיחה זו היא אחת מיני רבות במאמצי ההסברה הבינלאומיים של יושב-ראש הכנסת מול עמיתיו, יושבי-ראש פרלמנטים מרחבי העולם. הערב מוארים גם בניין האסיפה הלאומית של צרפת ובניין הפרלמנט האוסטרי ודגל ישראל מונף בבית הנבחרים הצ׳כי.

בנוסף לשיחתו עם עמיתו הבריטי, יו״ר הכנסת שוחח גם עם יו״ר בית הנבחרים האיטלקי לורנזו פונטנה ועם נשיא הסנאט האיטלקי איגנציו לה רוסה.

שלושתם גינו בשם הפרלמנטים בראשם הם עומדים את הטבח המזעזע שביצע ארגון הטרור חמאס והביעו את צערם על הירצחם של למעלה מ-900 ישראלים, חטיפתם של מאות ופציעתם של אלפים. השלושה הביעו את תמיכתם החד-משמעית בזכותה של ישראל להגן על אזרחיה.

מיום שבת יו״ר הכנסת נמצא בקשר עם רבים מעמיתיו בחו״ל (ובהם: ארה״ב, צרפת, בריטניה, איטליה, אוקראינה, אוסטריה, צ׳כיה, גיאורגיה, ליטא ועוד), אשר הביעו תמיכה פומבית דומה, יזמו דקות דומיה בפרלמנטים והאירו את בתי הנבחרים בצבעי דגל ישראל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.