תנועת אומ"ץ קוראת לקדם מיד את החוק למימון לימודים אקדמיים ללוחמים

התנועה פנתה לשר האוצר סמוטריץ' בדרישה לפעול למען העברת חוק "ממדים ללימודים" יו"ר אומ"ץ פנחס פליצ'ה פלד: "ישראל מחויבת להעניק הטבות למי שמחרפים נפשם למען המדינה"

מלחמת "חרבות ברזל" הבליטה שוב את רוח הלחימה וההתנדבות הישראלית. כשמדי יום אנחנו שומעים בכאב עצום על נפילת עוד חיילים ברצועת עזה ועל פציעתם של רבים אחרים, ברור לחלוטין כי המדינה חייבת לתגמל באופן ראוי את הלוחמים. אחת הדרכים הנבחנות היא "ממדים ללימודים" – הצעת חוק שתבטיח מימון מלא של לימודים אקדמיים ואולי גם לימודים אחרים ללוחמים משוחררים.

"לדעת תנועת אומ"ץ הטבה זו היא רק אחת מההטבות שניתן להעניק ללוחמים ברצועת עזה ובצפון המדינה לאחר שירותם", כתבו ראשי התנועה – היו"ר פנחס פליצ'ה פלד ונציגיה בכנסת, מר שלמה קלדרון ועו"ד מוטי שנאבל – לשר האוצר בצלאל סמוטריץ'. פליצ'ה פלד הביע פליאה על כך שסמוטריץ' עיכב את קידום הצעת החוק: "לוחמי צה"ל בחובה, קבע ומילואים מחרפים נפשם למען מדינת ישראל ותושביה. חלקם נשבו, חלקם נפגעים ונותרים נכים בדרגה זו או אחרת. על המדינה לפעול למענם, ומיד".

אומ"ץ התחייבה להמשיך לפעול למען קידום חוק "ממדים ללימודים" בכל האמצעים העומדים לרשותה, עד להוספתו לספר החוקים של מדינת ישראל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.