ילד טבע בבריכה פרטית בגליל וילד אחר טבע בחוף ירושלים בתל אביב

לפני זמן קצר התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על ילד שטבע בבריכה פרטית בבית בגליל העליון. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בילד כבן 3. במקביל התקבל עוד דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על ילד שטבע בחוף ירושלים בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומבצעים פעולות החייאה בילד כבן 6.
הילד שטבע בחוף ירושלים בתל אביב: חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה וכאשר חזר הדופק מפנים לבי"ח איכילוב ילד כבן 6 במצב קריטי כשהוא מורדם ומונשם.
חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א יוסף נהון סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי את הילד שוכב על קו המים כשהמצילים ואזרחים מעניקים לו טיפול ראשוני. הילד היה במצוקה נשימתית חריפה והנשמתי אותו. במהלך הטיפול מצבו הדרדר וביצענו בו פעולות החייאה ולשמחתי כעבור מספר רגעים הלב שב לפעום והדופק חזר והוא פונה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבי"ח דנה לילדים כשמצבו קריטי."
עדכון לטביעה בגליל העליון: חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה וכאשר חזר הדופק מפנים לבי"ח זיו ילד כבן 4.5 במצב קריטי. חובש רפואת חירום יוחאי קריאף סיפר: "כשהגענו למקום הילד היה בתוך הבית כשהוא רטוב ומחוסר הכרה. סיפרו לנו שהוא היה מתחת למים בבריכה והוציאו אותו כשהוא ללא דופק וללא נשימה והתחילו את הטיפול הרפואי ואת פעולות ההחייאה בהדרכה טלפונית של מוקד 101 של מד"א. המשכנו את פעולות ההחייאה שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים וכאשר הדופק חזר ומצבו התייצב מעט פינינו אותו תוך המשך טיפול רפואי לבי"ח כשמצבו קריטי."
צילום: דוברות מד"א

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.