מחיפה לאולימפיאדה בפריז

ראש עיריית חיפה אירחה היום (רביעי, 2.11) בלשכתה את שני בקנוב, סגנית אלופת העולם בהתעמלות אמנותי
קרדיט צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

ראש עיריית חיפה אירחה היום (רביעי, 2.11) בלשכתה את שני בקנוב, סגנית אלופת העולם בהתעמלות אמנותית, הצפויה להשתתף במשחקים האולימפיים שיתקיימו בפריז בשנת 2024.

"חיפה כולה עומדת מאחורייך ומייחלת להצלחתך במשחקים האולימפיים". כך אמרה היום (רביעי, 2.11) ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, בעת שקיבלה בלשכתה את פניה של שני בקנוב – מתעמלת מועדון מכבי חיפה בהתעמלות אומנותית-קבוצתית וחברת נבחרת ישראל בדרגת סניור (בוגרים).

בקנוב (16) המתגוררת עם אמה ואחותה בשכונת נווה-דוד, החלה להתאמן כבר בגיל שלוש וחצי תחת הדרכתה של אנה וינר, הממשיכה לאמן אותה גם היום.

לפני כחודשיים זכתה בקנוב יחד עם שאר חברותיה לנבחרת במדליית כסף באליפות העולם שנערכה בסופיה שבבולגריה ובכך הבטיחו חברות הנבחרת את מקומן במשחקים האולימפיים, שייערכו בפריז בשנת 2024.

במהלך הפגישה בלשכת ראש העיר, בה נכחו גם רועי שווץ – מנכ"ל אגודת מכבי חיפה, אנה וינר, המאמנת של שני ומנהל רשות הספורט העירונית, ניר שאול, הביעה ראש העיר עניין רב במשטר האימונים השגרתי של בקנוב ובאופן היערכותה לקראת המשחקים האולימפיים.

בסיום הפגישה איחלה ראש העיר לבקנוב הצלחה רבה בתחרויותיה הבאות ובמשחקים האולימפיים והודיעה לה, כי הודות להישגים הגבוהים בהם זכתה עד היום, יוענק לה מענק כספי אישי מטעם עיריית חיפה, בסך אלפי שקלים.
ראש העיר ציינה, כי היא פעלה להגדיל את תקציב הסיוע לעמותות הספורט הפועלות בחיפה ובכוונתה להמשיך לסייע בכל דרך לספורטאי חיפה, המביאים כבוד רב לעיר ולמדינה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.