״מפקח ליום אחד" – כך הגשימה "ניידת המשאלות" של משטרת ישראל את חלומה של גלי, ילדה בת 9, מיוחדת ומקסימה, מחולון.

משטרת ישראל משקיעה לאורך כל השנה בפעילויות ערכיות, רבות ומגוונות, שייעודן הוא הידוק הקשר עם הקהילה. בכל מפגש , השוטרים משמחים את הילדים מכל הלב , בדיוק כפי שקרה היום (ה'), בפעילות מיוחדת ומגוונת שהופקה לכבודה של גלי בת ה 9 מחולון. המשטרה אינה זרה לגלי מאחר וחבר קרוב של משפחתה משרת בארגון. בעבר בקרה במגוון אירועים חווייתיים שמקיימת המשטרה שבהן מוצגים אמצעיה השונים. משפחתה של גלי פנתה אל "ניידת המשאלות" וסיפרה על חלומה להיות שוטרת. לשם כך גויסו יחידות משטרה רבות ומגוונות, ובהן שיטור עירוני חולון, השיטור הקהילתי של מרחב איילון, יחידות הכלבנים, הפרשים והשיטור הימי של מחוז ת"א, אשר תכננו בעבורה יום גדוש ומלא בחוויות מרגשות.
בבוקר אספה ניידת המשאלות את גלי ואימה ממקום מגוריהן בחולון. גלי לבשה מדי משטרה ונסעה בניידת המיוחדת, הכוללת בתוכה התקנים משטרתיים שונים ומגוונים כגון אורות משטרה, מערכת קשר וכריזה, לבית דגון , לביקור ביחידת הכלבנים. בכלביה קיבלה גלי הסבר ותצוגת תכלית של יכולות הכלבים המאומנים ע"י השוטרים. התחנה הבאה היתה בבאר יעקב, לביקור ביחידת הפרשים של משטרת ישראל. לאחר מכן התקיים ביקור ביחידת השיטור הימי, שם קיבלה הסברים ממפקד היחידה והשיטה את הסירה המשטרתית. התחנה האחרונה היתה במטה מרחב איילון בחולון. שם, בחגיגיות ולקול תשואות, הוענקו לה תעודת מינוי משטרתית ודרגות מפקח. בשלב זה, כקצינה מן המניין, השתתפה גלי בשיחת ויעוד עם קציני אגף המבצעים של מחוז ת"א. בסיום קיבלה גלי תשורות שונות.
גלי, שנעטפה באהבה רבה מצד כל אנשי המשטרה שפגשה במהלך היום, אמרה לאמה בסיום: "הכי כיף, שקיבלתי את *זה*" והציגה, בגאווה רבה, את תעודת השוטר.
קרדיט דוברות המשטרה

{CAPTION}

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.