חיפה ראשונה בהורות ! סטרטאפ חיפאי ומודל ייחודי

ראש העיר ד"ר עינת קליש רותם ויו"ר מינהלת הורים ומחזיקת תיק החינוך סיגל ציוני, נשאו דברים מול כ – 1200 הורים חיפאים, בכנס השנתי של מנהלת ההורים
כנס הורים
קרדיט צילום – ראובן כהן - דוברות עיריית חיפה

כ – 1200 הורים גדשו השבוע עד אפס מקום, את אולם האודיטוריום בו התקיים זו השנה החמישית כנס ההורים השנתי של מינהלת הורים חיפה. הכנס התקיים, כשירות ללא תשלום להורים תושבי העיר, כמו כל יתר פעילויות המינהלת המתקיימות לאורך כל השנה.

ראש העיר ד"ר עינת קליש רותם, הודתה לחברת מועצת העיר, מחזיקת תיק החינוך  ויו"ר מנהלת ההורים סיגל ציוני, לגלי סגל ולצוות המינהלת על פעילותם החשובה ואמרה: "חוזקה של עיר נמדד בראש ובראשונה בחוזקה של הקהילה העירונית ובקשר בין האנשים החיים בתוכה וזו מהות הפעילות של מינהלת ההורים. מינהלת ההורים הינה פרויקט ייחודי, שהוקם במטרה לסייע להורים בחיפה, תוך יצירת שיח הורי במרחב החינוכי קהילתי. המנהלת פועלת  בשיתוף עם מנהל החינוך תוך תמיכה ומתן ידע להורים. כשיהיה כייף וטוב לילדים יהיה טוב גם לנו טוב. חיפה פרצה דרך באמצעות מנהלת ההורים  אשר חייבת להמשיך ולהתפתח ולהוות דוגמה לערים אחרות, כיצד ניתן לשים את ההורים בראש סדר העדיפויות תוך הפניית משאבים שכבר קיימים בעירייה ולחזק את הקהילה החיפאית. שנה טובה לכולם"

סיגל ציוני מחזיקת תיק החינוך בעיריית חיפה: "מערכת חינוך טובה היא מערכת דינמית ומתפתחת. מערכת חינוך שחושבת רק: כיסא, שולחן לוח תגיע ל"כשל" ראשי התיבות של מילים אלה. מה שעושה את השינוי החיובי היא החממה הזו של ההורים. חינוך עושים ביחד – הורים, מורים מנהלים וצוותים במערכת החינוך. אי אפשר לקים חינוך וקהילה בלי ה”ביחד״ – ואנחנו כאן על מנת לעשות את כל מה שביכולתנו למען ההורים ולהעניק להם את הכלים הדרושים להצלחת ילדיהם". 

עוד הוסיפה ציוני: "מינהלת ההורים היא סטארט-אפ ומודל ראשוני, אותו יזמתי והקמתי כאן בחיפה ואשר הפך למודל ארצי.  מה שמייחד את המינהלת ז לא עוד הרצאה או פעילות, אלא תהליך משמעותי רצוף של הדרכה הורית על כל הרצף החינוכי קהילתי, עם שלוחות שמהוות עוגן בכל השכונות. אני מודה לצוות המינהלת שהינו צוות עם DNA הורי מובהק, ברק בעיניים וחיבור אמיתי לשטח!" כנס ההורים עמד בסימן התחלות חדשות ובחירות בחיים. בין אם מדובר בבחירות הרות גורל כמו הבחירות לכנסת בעוד כשבועיים ובין אם בחירות אישיות, יום יומיות,  במרוץ המטורף בין הורות, קריירה, הגשמה עצמית, משפחה, הורים מבוגרים, אחים אחיות, בן או בת זוג.

בכנס הופיעו יהודית כץ ,בהרצאה על הדרכים והמניעים לקבלת החלטות, אריק זאבי בהרצאה "לנצח בקרבות היום יום" בה סיפר על התמודדות עם כישלונות בדרך הארוכה אותה עבר עד שהפך לאלוף אירופה ומדליסט אולימפי. קובי מימון נעל את הכנס במופע המוקדש לחיים, זוגיות, הורים, ילדים והאהבה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.