התחדשות עירונית במתחם תיאטרון חיפה וספריית פבזנר

טקס גזירת סרט חגיגי שהתקיים במעמד רה״ע חיפה ויו״ר דריקטוריון תיאטרון חיפה, עינת קליש
קרדיט צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה

בטקס גזירת סרט חגיגי שהתקיים במעמד רה״ע חיפה ויו״ר דריקטוריון תיאטרון חיפה, עינת קליש רותם הושקה אמש (מוצ״ש, 28.1) מבואת במה 3 של תיאטרון חיפה וספריית פבזנר

כחלק מהתכנית להתחדשות עירונית בשכונת הדר, השקיעה עיריית חיפה כמליון וחצי ש״ח בחידוש מבנה במה 3 של תיאטרון חיפה וספריית פבזנר.
כחלק מהעבודות שופצה המבואה ומשוקם מבנה ״קפה בנימין״.
ע״פ התכנון ישופץ המבנה הסמוך, ״בית היוצר״ שיתן מענה לפעילויות תרבות עבור קהילת הדר.

בטקס גזירת הסרט שהתקיים אמש נכחו רה״ע חיפה ויו״ר דריקטוריון תיאטרון חיפה, עינת קליש רותם, חברי הדריקטוריון, מנכ״לית תיאטרון חיפה, ניצה בן צבי, המנהל האומנותי משה נאור, צוות תיאטרון חיפה, אדריכליות הפרויקט אלה שר ואורית שמואלי ונציגי החברות שליוו וניהלו את הפרויקט – חברת שקמונה בע״מ, בן נתן הנדסה צפריר פרדיס, אפרת פלוק, סאמח זידאן, מרים ואנה, ונציגי אגף ההנדסה של עיריית חיפה.
בסיום הטקס צפו המשתתפים במחזה ״מטורללים״ שעלה בבכורה אמש.

רה״ע חיפה עינת קליש רותם: ״צעד אחר צעד ובאופן מופלא אנו משנים ומחדשים את צביונה של השכונה. מדובר בפרויקט משמעותי עבור תושבי שכונת הדר בכלל ועבור שוחרי תרבות ואומנות בפרט״.

ניצה בן צבי, מנכ״לית תיאטרון חיפה: ״השקענו מחשבה רבה הן על הקהל אשר פוקד את התיאטרון והספרייה, והן על המשפחות המבלות כאן בשעות אחר הצהריים ברחבת התיאטרון. אני מאמינה שהמתחם יפוקח ויישמר וסומכת על שותפינו לדרך בעיריית חיפה שיעזרו לנו לשמור על המרחב הזה נעים ונקי מונדליזם״.

מתחם תיאטרון חיפה וספריית פבזנר
קרדיט צילום: ראובן כהן, דוברות עיריית חיפה
Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.