מדריך קניות בגדים באינטרנט

מדריך קניות באינטרנט
מדריך קניות באינטרנט

הרבה יותר נוח לשבת על הספה ולבחור בגדים, במיוחד שהם נראים כל כך טוב על הדוגמנים. ואכן תרבות הקנייה אונליין תוספת מקום יותר ויותר בחיים שלנו, ולא רק בבגדים. עם זאת קניית בגדים דורשת מאיתנו לפעול לפי מספר כללים על מנת שברגע האמת שהחבילה מגיעה נהיה מרוצים מהקנייה ולא מאוכזבים קשות.חנויות מקוונות קמות כמו פטריות לאחר הגשם. בכל התחומים, אלקטרוניקה, מוצרים לבית, וגם בתחום הביגוד. אתרים מציעים שפע של מוצרים מכל הסוגים ותוכלו לרכוש ולאחר מספר ימים לקבל אותם בנקודת האיסוף או הביתה. כך תוכלו למצוא בגדים באינטרנט בכל המידות, הצבעים והסגנונות.  אך יש מבנינו שעדיין חוששים לערוך קניות של בגדים באינטרנט, החשש שהמידה לא תתאים או שהבגד לא יבש כמו שצריך. כדי לעזור לאלו מכם שרוצים להתחיל לקנות בגדים דרך האינטרנט ואם אתם רוצים לדעת איך הם יכולים לעשות זאת בצורה הטובה ביותר – ריכזנו כאן עבורכם טיפים שיעזרו להפוך את חווית קניית הבגדים שלכם ברשת להרבה יותר קלה ומוצלחת.

מדדו את עצמכם

אחד הטיפים הראשונים הם שפשוט תקחו סרט מדידה ותמדדו את עצמכם, ממש כפי שתופרים בגד, בדקו היקף החזה , היקף המותנים  והגובה. ברוב חנויות האינטרנו תמצאו טבלת מידות המציינות את ההיקפים לפי המידות. כך תוכלו להבטיח שאתם בוחרים את המידה הנכונה לפי הטבלה.

איך עושים זאת?

מדידת היקף החזה  – מדדו את היקף החזה שלכם מהחלק המלא ביותר של החזה. לגבי נשים –חשוב למדוד עם חזיה וחשוב לשמור על סרט המדידה רפוי מעט ולא מתוח יותר מדי.

מדידת היקף המותניים – בדקו קו המותניים , לכל אחד קו גובה מותנים שונה. כדי לדעת אתל קו גובה המותנים שלכם, התכופפו לצד חדש , במקום שיש קפל טבעי זהו קו המותנים שלכם. גם פה חשוב לשמור על סרט מדידה רופף מעט ולא מהודק.

מדידת הירכיים – כדי למדוד את היקפם הנכון והאמיתי, עליכם לעשות זאת בחלק המלא ביותר של הירכיים . הצמידו את הרגלים אך וודאו שאתם משאירים את סרט המדידה רפוי במידת מה, כך שהבגד שלכם לא יהיה צמוד באזור זה.  

מדידת אורך הרגל – המדידה של אורך הרגל שלכם מהמפשעה ועד לכף הרגל. ודאו שבזמן המדידה אתם עומדים ישר ורגליכם פשוקות ברוחב המותניים

הטיפ השני הוא ללמוד את הטבלאות, תנסו להבין מתוך הטבלה את המדידות של הפריט שאתם רוצים לקנות. בטבלה אתם יכולים לראות את המידה שמצוינת לפריט ואת התאמתה למידות ולהיקפים שלכם באזורים השונים של הגוף. תמיד שימו לב שאתם בודקים את המידות בסנטימטר ואת טבלת המידות בעמוד של הבגד שאותו אתם רוצים לקנות, ולא את טבלת המידות הכללית של האתר.

ביקורות גולשים

אחד הדרכים הטובות ביותר לדעת על הבגד הוא לקרוא ביקורת גולשים לגבי הפריט שאתם רוצים לקנות, כך שניתן לקרוא את הביקורת על הבגד שהם קנו שבו אתם מעוניינים, ויכולים לשקף לכם האם המידות המוצעות באתר מדויקות במציאות, או שאולי למעשה הבגד קטן או גדול מהמצוין.

המבחר הגדול אינטרנט בהחלט יכול להיות מסחרר, ואף מבלבל מאוד – ואם אתם פשוט עוברים מפריט לעוד פריט מה שאתר הקניות יש להציע, אתם עלולים שלא לבחור או להיגרר למסע שופינג אינסופי. לכן תמיד, בכל חיפוש אחר בגדים ברשת ובכל אתר המוכר אותם, הפעילו את אפשרויות הסינון השונות שיש באתר וקבעו את הסינון לפי הפריטים שאתם באמת רוצים לקנות. קחו בחשבון שלאתרים יש אינטרס שתקנו כמה שיותר, ולכן גם מציעים לכם בתחתית העמוד פריטים משלימים ועוד דגמים. מרבית האתרים מאפשרים לסנן על ידי סוג הפריט, סגנון, מחיר וכו', וכך חווית הקניות תהפוך להרבה יותר יעילה ומהירה. 

ממה עשוי הבגד

באתר הבגד יכול להראות מיליון דולר אבל לא תמיד במציאות שתרכשו את הבגד תרגישו כך, ופעמים רבות הסיבה לכך הוא סוג הבד. הכירו את הבדים שאתם לובשים​, הבגדים שהכי נוחים לכם בדקו בתווית ממה הוא עשוי. ואם יש בגד שפעם קניתם אבל אתם אף פעם לא לובשים אותו  כי הוא לא מרגיש לכם נוח, ראו מאיזה בד הוא עשוי.

מדיניות ההחזרות של האתר

הטיפ הזה נכון לגבי כל קנייה של בגד, אבכל בעיקר בקנייה אונליין. אם רכשתם בגד ואתם מעוניינים בהחזרה. זכרו שההחזרה היא שונה לחלוטין מזו שישנה בחנות פיזית. לכן חשוב שתדעו מהי מדיניות החזרת המוצרים של האתר שאתם קונים ממנו.

הדברים העיקריים שעליהם אתם צריכים לשים  לב הם: כמה זמן יש לכם כדי לשלוח חזרה את הבגד ולקבל החזר כספי או פיצוי ומה בדיוק כולל תהליך ההחזרה. והאם ההחזרה היא חינם או בעלות.  

קל מאוד להיגרר לתוך מסע שופינג אימפולסיבי, בלי לעשות חשבון. לכן, כדי להימנע מלרכוש דברים שאחר כך תתחרטו עליהם. לכם הקפדיו תמיד לבדוק  את עגלת הקניות הווירטואלית שלכם מכוון שאתם לא מסתובבים בין מדפים ואוספים פריטים  למדידה, אלא אוספים פריטים אל "עגלה" דיגיטלית שרק בסיום הקניה תגיעו לרוב לבדוק – דאגו להציץ מדי פעם על העגלה הדיגיטלית הכולל סיכום הפריטים שאספתם באתר עד כה, כדי לדעת מה ערכו. זה הזמן לשאול את עצמכם האם כל מה שהנחתם בסל אלו הם פריטים שאתם אכן צריכים ורוצים.

אחד הטיפים של קנייה באינטרנט הוא להשאיר את הפריטים בעגלה הדיגיטלית ולרכוש אותם רק מספר ימים אחרי ולראות שאכן אתם עדין שלמים עם כל הבחירה שלכם.

רכזו קנייה לקראת ימי מבצעים, כגון בלאק פריידי או כל מבצע שהאתר ייוצא בו.

לא הכול קונים באינטרנט ויש פריטים שתעדיפו כן ללכת ולמדוד ולקנות את הבגד המחמיא לכם. למשל שמלה לאירוע או שמלות בת מצווה, פחות שווה להמר על הבגד שנרכש באינטרנט וחשב שהחוגגת תרגיש נוח בשמלה ביום המיוחד שלה.

ואחרון, קניתם בגד ואהבתם, כדי שתוכלו לחזור לאותה חנות חשוב שתנהלו לעצמכם רשימה של אתרים ברשת שכבר קניתם מהם והייתם מרוצים מהקנייה. כך תוכלו לחזור אליהם ולרכוש אצלם ביתר קלות, תכירו כבר את מידת הדיוק בטבלת המידות שלהם, ותדעו מה מדיניות החזרות שלהם ומאילו בדים הם מייצרים את בגדיהם.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email