חלוקת רכוש או שהלכלוך יוצא החוצה…

המסר הברור והבלתי מתפשר הזה יצא השבוע מפיה של אישה שהיא ובעלה מוערכים יחד במאות מיליוני שקלים ומתעמתים בבית המשפט

 

הדרמה מתרחשת בחלוף 22 שנות נישואים של בני זוג. הבעל בעלים של חברת השקעות המתמחה בתחום המכשור הרפואי ופיתוח תרופות. האישה במקצועה רופאה בקופת חולים באיזור מגוריה ונחשבת למקצועית ומוערכת מאוד בתחום.

בני הזוג, מחזיקים יחד, כך על פי המידע שהעבירה האישה לעורכי דינה שרין סולן וגדלי סולן,, שלוש דירות בברצלונה, ניו יורק ולונדון וכמה נוספות בישראל,

לצד הווילה שהם מתגוררים בה בישוב מדרום לחיפה. באמצעות עוה"ד שרין וגדלי סולן טוענת האישה כי היקף ההון שלהם מוערך ב-75 מיליון דולר שמחציתו הון נזיל. השבוע הם נפגשו בבית המשפט.

בכתב התביעה שהוגש לבית המשפט למשפחה נטען בין היתר כי בעלה רקם מזימה להתגרש ולנשל את האישה מכל חלק ברכושם, 

לאחר שהתאהב בעורכת הדין של החברה ויחד איתה תכננו מהלך שיותיר לאישה "רק" כמה מיליוני דולרים בודדים ודירה אחת. בעוד האישה מבקשת גירושין בנוסך בזוס הבעלים של אמזון. חצי מכל הרכוש והמזומנים שיש בקופת המשפחה.

עורכי הדין שרין וגדלי סולן טוענים עוד כי בידי האישה חומר נגד בעלה והמאהבת שהיא כרגע מסרבת לדבר עליו, אבל אם היא תוציא אותו החוצה ,

הדיון יעבור לבית משפט אחר ולמקומות אחרים בכל מה שקשור למקום הימצאו של הכסף. כמו כן טוענים עורכי הדין סולן, כי בידי האישה הוכחות שבעלה יצא עם המאהבת עשרות  פעמים לחו"ל ,בשלוש השנים האחרונות, והתגורר עמה יחד באותם בתי מלון.

"חלוקה שווה של כל הרכוש, זה התנאי היחיד לגירושין שקטים בטרם אני מגיעה לגורמי אכיפה במדינת ישראל", הבהירה האישה לעורכי הדין שלה.

הצדדים נשלחו בסוף השבוע לגישור ורק לאחריו יחליט בית המשפט, למנות מומחים שיעריכו את ההון ויגבו מהאישה עדויות מפורטות.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.