אייל שני, חיים כהן ורותי ברודו, ידרשו לעשות שלום בית בקרוב

"מצידי שאהרוני יבוא לבשל לו… אני לא מוכנה לבשל עבורו יותר". את הדברים האלה הטיחה אישה צעירה בבעלה שמתח ביקורת על איכות תבשיליה וטען "את פשוט צריכה ללמוד לבשל מ'מסטר שף' "

אחרי חמש שנות נישואים נקלעו חייהם של בני זוג למשבר עמוק עד כדי רצון הדדי להתגרש. הסיבה העיקרית היא איכות הבישולים של האישה הצעירה. שני בני הזוג, עובדי בנק וחובבי תוכניות בישול. הוויכוחים ביניהם לא נסובו סביב מטלות הבית כמו מי יביא את הילדים מהגן? ומי יסייע בעניינים אחרים? אלא רק על רקע הבישולים של האישה.

האישה באמצעות עורכת הדין שרין סולן מספרת כי למרות הוויכוחים היא מאד אוהבת את בעלה. אבל היא אינה מסוגלת לסבול את העלבונות שלו על איכות הבישולים שלה. לדבריה היא הכירה את בעלה שש שנים לפני שנישאו והם יחד 11 שנים. "אני מכירה את כל האהבות שלו, כל השיגעונות שלו וגם את כל מה שהוא לא אוהב".

עם זאת בשנתיים האחרונות הבעל התאהב בתוכניות הבישול ובמיוחד במאסטר שף. לדברי רעייתו הם נהגו עד לפני חודש-חודשיים לצפות בתוכניות הבישול יחד ולעיתים היו מעבירים ערב שלם כשהם שולפים מספריית הוידאו את השידורים מהעבר של התוכנית. "המטרה שלי ושלו היתה ללמוד  וזה היה נחמד". לדבריה הם מידי פעם החליטו לנסות לעשות משהו שהוגש לשופטים. "אם חיים כהן היה מתלהב הבעל שלי היה עומד על זה שאני אכין לו את התבשיל אותו הוא אהב".

האישה מספרת כי כמעט תמיד נענתה לבקשת בעלה ובישלה עבורו, אבל הוא בתגובה טען שזה לא מה שהוא חשב. לדבריה שניסתה להסביר לו שזה בדיוק אותו דבר הוא היה משתולל.  "את לא לומדת… את פשוט צריכה ללמוד לבש מ'מסטר שף' ". האישה לעורכת הדין שלה בתגובה: "מצידי שאהרוני יבוא לבשל לו… אני לא מוכנה לבשל עבורו יותר".

עו"ד סולן הבהירה כי המחלקות כאן בין בני הזוג היא משהו שבהחלט ניתן לגשר עליו. "קשה להניח שבגלל זה זוג יתגרש אבל היו דברים מעולם". שני בני הזוג נשלחו ליישוב סיכסוך כשההצעה באוויר היא שאייל שני, חיים כהן, רותי ברודו ואהרוני, יצליחו לעשות שלום בית.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.