תנועת אומ"ץ ליועצת המשפטית לממשלה: נדרשת חקירה פלילית נגד השרה מירי רגב

יו״ר אומ״ץ פליצה פנחס פלד
יו״ר אומ״ץ פליצה פנחס פלד

בעקבות תחקיר "המקור" בערוץ 13, קוראים בתנועה לשקול גם את השעיית שרת התחבורה מתפקידה, עד סיום החקירה יו"ר אומ"ץ פליצ'ה פלד: "מהכתבה עולות לכאורה עבירות שחיתות פליליות"    

התחקיר של העיתונאי רביב דרוקר אודות התנהלותה של שרת התחבורה, מירי רגב, עורר דיון ציבורי נרחב. בתנועת אומ"ץ מדגישים את החשש לביצוע עבירות פליליות על-ידי השרה, וקוראים ליועצת המשפטית לממשלה להורות באופן מידי על חקירה מקיפה.

יו"ר אומ"ץ, פנחס פליצ'ה פלד, ויו"ר המועצה המייעצת של התנועה, עו"ד יצחק מינא, פנו לגלי בהרב מיארה מיד עם פרסום התחקיר: "מהכתבה עולות לכאורה עבירות שחיתות פליליות, משמעתיות ואחרות, הנעשות לכאורה בידי שרה בכירה בממשלה". בנוסף לחקירה הפלילית, מציעים ראשי אומ"ץ ליועמ"שית לשקול גם את האפשרות להשעות זמנית את השרה מתפקידה, "וזאת בשל חומרת העניין ובשל נזקים עתידיים אפשריים אשר ייגרמו למדינת ישראל בגין ניהול משרד התחבורה על-ידי רגב".

בתחקיר שפורסם בערוץ 13 התגלה בין השאר כי מירי רגב תקצבה לכאורה פרויקטים בתחום התחבורה בהתאם למידת התמיכה בה בפריימריז של ראשי רשויות מקומיות. במקרים מסוימים, כך על-פי התחקיר, בוצעו עבודות בניגוד לעמדת אנשי המקצוע במשרד התחבורה.

בתנועת אומ"ץ הבהירו כי לא ירפו מהדרישה לבירור יסודי, ומהמאבק למען מנהל תקין וטוהר מידות במשרד שמשפיע באופן משמעותי על חיי כלל אזרחי ישראל.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.