שר הביטחון יואב גלנט ביקר הבוקר (שני) בנוף הגליל וקיים ישיבת עבודה ממושכת עם ראש העיר, רונן פלוט והצוותים המקצועים בעירייה ובמשרדו.

שר הביטחון גלנט וראש העיר נוף הגליל רונן פלוט

השר גלנט הגיע לעירייה והופתע מקבלת הפנים המרגשת של תלמידי בתי ספר יסודיים מנופפים בדגלי ישראל. יחד עם ראש העיר, רונן פלוט, השר התעכב ליד כל ילד ולחץ את ידו בחום. הביקור עצמו נפתח בישיבת עבודה בהשתתפות הצוות המקצועי בעירייה ובמשרד הביטחון.
ראש העיר רונן פלוט הציג שורה של נושאים הקשורים לפיתוח עירו ועומדים לפתחו של משרד הביטחון : ביצוע החלטת הממשלה להעברת המפעלים הביטחוניים מש"א 7000 מתל השומר, צריפין וחיפה לנוף הגליל, סיוע בסבסוד עלויות פיתוח הקרקע לצורך בניית שכונת מגורים לאנשי קבע, ייזום הקמת בית החייל ומכינה קדם צבאית נוספת בעיר לצד 'תבור' וכן הגעה להסדר עם חדר המיון הקדמי הפועל בנוף הגליל לצורך קבלה וטיפול בחיילים מקרב תושבי העיר.
ראש העיר פלוט העלה בפני השר גם את סוגיית הקמת שדה התעופה ברמת דוד והציג את טיעוניו בעד הקמת השדה בגליל. בנוגע להעברת מש"א ראש העיר פלוט ציין כי לפני כעשור נתקבלה החלטת ממשלה להעביר את מש"א לנוף הגליל ואף הוקמה מנהלת אולם בפועל לא קרה דבר. "מדובר במפעלים שיקלטו למעלה מ-2500 עובדים מקרב תושבי העיר והצפון כולו, זהו מנוע צמיחה אדיר לנוף הגליל וליישובי הפריפריה." הסביר ראש העיר.

שר הביטחון גלנט אמר כי הוא נחוש לטפל בנושאים הקשורים לקידום ופיתוח נוף הגליל ויישובי הפריפריה בכלל.
שר הביטחון גלנט אמר כי יתמוך בהחלטת ממשלה לטיפול נקודתי בצרכים הייחודיים לעיר נוף הגליל. "חרטנו על דגלנו לא מהיום את קידום הפיתוח והשגשוג של יישובי הנגב והגליל. חייבים לממש את החזון הציוני ולמשרד הביטחון יש תפקיד חשוב גם מעבר לתחום הביטחוני״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.