שוטרי משטרת ישראל עצרו נהג מונית שנהג שיכור בריכוז העולה פי 5 על הריכוז הקבוע בחוק

במסגרת מאבק המשטרה כנגד נהיגה מסוכנת ופורעת חוק, בסוף השבוע בוצעה פעילות ממוקדת באיזור הגליל כנגד נהגים שיכורים המסכנים את חייהם ואת חיי משתמשי הדרך האחרים ופוגעים באיכות חייהם של תושבי האזור*
שוטרי משטרת ישראל קיימו במהלך סוף השבוע באיזור הגליל מבצע אכיפת תנועה רחב היקף בנושא שכרות על מנת להגביר את המודעות לסכנות בנהיגה בשכרות ולהציל חיים.
במהלך הפעילות נבדקו *91* נהגים כאשר מתוכם *6* נהגים נמצאו נוהגים בשכרות ורישיון הנהיגה שלהם נפסל לתקופה של 30 ימים, 12 כלי רכב הושבתו ונרשמו *190* דוחות תנועה.
?בכפר דיר חנא נעצר נהג מונית (43, דיר חנא), נוהג בשכרות בריכוז של 248 מיקרוגרם בליטר אוויר נשוף ריכוז העולה *פי 5* על הריכוז הקבוע בחוק. רשיונו נפסל למשך 30 ימים, רכבו הושבת וזומן לדיון בשיפוט מהיר.
?בעיר שפרעם סימנו שוטרים לנהג לעצור לביקורת, אך זה המשיך בנהיגתו עד שלבסוף נעצר על ידי השוטרים. לאחר בדיקה עלה, כי הנהג (28 כעביה-טבאש) נהג בשכרות, בריכוז של 675 מיקרוגרם בליטר אוויר נשוף ריכוז העולה *פי 2.5* על הריכוז הקבוע בחוק. רשיונו נפסל למשך 30 ימים.
?בכפר מג'ד אל כרום נעצר נהג (29, מג'אר), נוהג בשכרות בריכוז של 719 מיקרוגרם בליטר אוויר נשוף, ריכוז העולה *פי 3* על הריכוז הקבוע בחוק. רשיונו נפסל למשך 30 ימים, רכבו הושבת וזומן לדיון בשיפוט מהיר.
*משטרת ישראל תמשיך בפעילות אכיפת התנועה נגד עבירות המסכנות חיים, בריונות בכביש מצד אחד ופעילות הסברה מצד שני והכל בכדי למנוע תאונות ולהוביל לשינוי תרבות הנהיגה*
קרדיט: דוברות המשטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.