ניסים קורים בנוף הגליל:

ב 28/12 תיפתח ההרשמה להגרלה מספר 2

מאות דירות חדשות ב"מחיר מטרה" יוגרלו בפעם השנייה בתוך חודשיים לזכאי משרד השיכון

לא זכיתם בהגרלה הראשונה? יש סיכוי גדול שהפעם תזכו בבית חלומותיכם בנוף הגליל.

השבוע פורסם מועד פתיחת ההרשמה להגרלה השנייה של מאות דירות בנוף הגליל. המועד נקבע ליום רביעי הקרוב,  28/12 -מיד אחרי חג החנוכה. 209 דירות חדשות יוגרלו בהגרלה השנייה של תכנית "מחיר מטרה" המעניקה לזכאי משרד השיכון הנחה משמעותית בעלות הדירה המסתכמת בכ – 300 אלף שקלים. ההגרלה הראשונה התקיימה בחודש נובמבר וכלל 706 דירות. בחודשים הקרובים צפויות עוד שתי הגרלות נוספות. 

מדובר בשכונה חדשה "מול תבור" בה כבר החל בשבועות האחרונים ביצוע עבודות תשתית ראשונות לקראת התחלת הבנייה. תושבי נוף הגליל בעלי תעודת הזכאות ייהנו מסיכוי גבוה לזכות בהגרלה הואיל ומחצית מן הדירות מיועדות להם. כמו כן מתאפשר לתושבי העיר להשתתף גם בהגרלה הארצית. "אנחנו עושים כל מה שצריך על מנת שההגרלה תהיה אטרקטיבית בכל הפרמטרים של איכות חיים ודיור בר-השגה למשפחות ולזוגות צעירים"

נמסר מהעירייה, וצוין כי משפחות וזוגות המעוניינים להשתתף בהגרלה צריכים לבצע שתי פעולות פשוטות: להוציא תעודת זכאות של משרד השיכון ולהירשם להגרלה בעת פרסומה על ידי משרד השיכון. שכונת "מול תבור" ממוקמת במורדות יער צ'רצ'יל בחלק העליון של פארק המנגלים הצופה על נוף מרהיב ביופיו. השכונה יושבת  על ציר תוואי הרכבת הקלה ובצמוד לבנייני המגורים מתוכנן מרכז מסחר ופנאי בשטח של כ- 800 מ"ר כולל  מינימרקט, בית מרקחת, מספרה ומכון יופי, מתחם אוכל ועוד. שטח הקרקע הכולל –  6,000 מ"ר. לכל מבנה יוקמו חניונים תת-קרקעיים, לובי כניסה מפואר, שטחים משותפים נרחבים ועוד. תמהיל הדירות יכלול דירות בנות 3,4,5 חדרים, דירות גן, פנטהאוזים ומיני פנטהאוזים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.