נחנך אצטדיון נוער חדש בנוף הגליל

נחנך אצטדיון נוער חדש בנוף הגליל
נחנך אצטדיון נוער חדש בנוף הגליל

האצטדיון הוקם על ידי העירייה  בהשקעה של כ- 20 מיליון שקלים. "לנוער של נוף הגליל יש את המתקן הכי יפה בארץ" בירכו ראשי ההתאחדות לכדורגל

אירוע חנוכת האצטדיון התקיים  ביום שני השבוע בהשתתפות ראש העיר רונן פלוט, רב העיר ישעיהו הרצל, יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, מנכ"ל המנהלת ניקולס לב, מנכ"ל ההתאחדות הכדורגל, יוסי שרעבי, יו"ר מחלקת הספורט במשרד התרבות והספורט, עופר בוסתן, ראשי הפועל נוף הגליל ומאות משחקני מחלקת הנוער בנוף הגליל.

ראש העיר, רונן פלוט אמר כי המתקן שייך לכל בני הנוער בנוף הגליל וכי מטרת הקמתו היא לראות את כולם משחקים כדורגל, מתאמנים ומבלים את שעות הפנאי בפעילות ספורטיבית בריאה ומהנה.

יו"ר התאחדות הכדורגל, אורן חסון:" לפני שנה וחצי היינו כאן בפתיחת אצטדיון גרין החדש וכיום אנחנו חונכים אצטדיון לנוער, מתקן מדהים שלא היה כמוהו לילדים ולנוער בישראל.

 מנכ"ל המנהלת, ניקולס לב:" מתקן כזה אין בכל הארץ לילדים ולנוער. אני מאמין שמכאן יגדלו שחקני העתיד אבל גם מי שלא יהיה שחקן יהפוך לאדם טוב יותר"

לאחר גזירת הסרט התקיים משחק ראווה בין קבוצות הנוער מכבי חיפה והפועל נוף הגליל בשיתוף הרשות לביטחון קהילתי נגד האלימות, הגזענות וחוסר הסובלנות כלפי האחר בחברה הישראלית. המשחק עצמו הסתיים בתוצאה 2:1 לנוף הגליל.

 אצטדיון הנוער הוקם בהשקעה של כ – 20 מיליון שקלים בסיוע מפעל הפיס, משרד התרבות והספורט ומשרד הפנים. המתקן  כולל אצטדיון סינטטי העומד בתקנים, תאורת לד, מגרש אימונים, יציע מקורה, חדרי הלבשה,  מצלמות במעגל סגור ועוד. מהעירייה נמסר כי הקמת האצטדיון והכשרתו לרמה הגבוהה ביותר של משחקי כדורגל בוצעה כחלק מפרויקט עירוני גדול שמשלים הקמת קריית ספורט ובתוכה אצטדיון גרין ברמה של ליגת על ומשחקים בינלאומיים.

.   

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.