ארבעה מנהלי מוסדות חינוך חיפאיים נבחרו כמנהלים פורצי דרך

שרה אדנני (קרדיט אלבום פרטי)

משרד החינוך בחר בשלושה מנהלי בתי ספר ומנהלת גן ילדים כמנהלים פורצי דרך לשנת הלימודים תשפ"ב במחוז חיפה

הפרס, המוענק זו השנה הראשונה, יוענק לאינה קיסלב – מנהלת חטיבת הביניים בסמת, מלי ממן – מנהלת בית הספר לחינוך מיוחד אורים, ערן ברסלר – מנהל חטיבת הנעורים ליאו בק ולשרה אדנני – מנהלת גן רימונים.
אדנני תתמודד על הפרס גם ברמה הארצית.

המנהלים זכו בתואר המכובד על תפיסתם החינוכית פורצת הדרך במישורים הערכיים, הפדגוגיים והקהילתיים. ועדת הפרס ציינה כי התרשמה שכל אחד מהמנהלים זוכים להערכה ולמוניטין בקהילה בה הם מחנכים וכי הם יוצרים חיבורים משמעותיים עם עיריית חיפה ומשרד החינוך, התורמים רבות לקידום התלמידים.

שרה אדנני – מנהלת גן רימונים בקריית שמואל, היא בעלת מאור פנים, מהווה מודל השראה לחריצות, מקצועיות, מסירות, יזמות, קשר עם הקהילה, יחסים בין אישיים מצוינים המקדמים שיח מקרב ומכיל. שרה, רואה בעבודתה שליחות ומאפשרת ביטוי אישי לכלל הילדים בגנה. שרה נבחרה כמנהלת פורצת דרך ברמה המחוזית וכעת היא מועמדת לקבלת הפרס הארצי.

אינה קיסלב, מנהלת חטיבת הביניים בסמת, זכתה בפרס על היותה מנהלת צנועה, בעלת מנהיגות שקטה אך נחושה. היא מובילה התנסות של התלמידים בעולם ההייטק, מגייסת שותפים מהטכניון, אוניברסיטת חיפה, אינטל, אלביט, פיליפס ועוד. אינה השכילה ליצור תרבות בית ספרית חדשנית אשר פותחת צוהר לעולמות ומקצועות מסקרנים ורלוונטיים.

מלי ממן, מנהלת בית ספר "אורים" לחינוך מיוחד, מובילה מסגרת חינוכית בה לומדים 73 תלמידים בעלי אפיון של קשיים רגשיים-התנהגותיים, בכיתות א'-ט', המגיעים ממגוון הרשויות במחוז. עשייתה החינוכית הובילה את בית הספר לקבלת פרס הצטיינות מחוזי בתחום הנגישות, אורח חיים בטוח וזה"ב.

ערן ברסלר, מנהל חטיבת הנעורים לאו בק, ניכר בשאיפתו לשנות ולהביא את עולם הערכים שלו ושל צוותו לתוך כל תכנית. הוא פרץ את כל המרחבים בבית הספר: פדגוגיים, זמן, מקום וגיל. ערן ידע ליצור שותפויות בין תחומי הדעת, שיעורי החינוך, תנועות הנוער, קהילת ההורים והתושבים בשכונה ומועצת התלמידים. הוא יצר בבית ספרו סביבה חינוכית המאפשרת הטמעת מיומנויות חברתיות ורגשיות בתוך מקצועות הלימוד והוביל לאקלים חינוכי מיטבי וליצירת שפה אחת בין המורים מתחומי הדעת השונים.

ממינהל החינוך בעיריית חיפה נמסר כי העיר חיפה גאה במנהלים שנבחרו, המייצגים את המגוון והייחודיות החיפאית. כל אחת ואחד מהם מהווים דוגמא ומופת לשליחות החינוכית בה התברכו אנשי החינוך בעיר והתלמידים הלומדים בחיפה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.