"אני לא יכול לחייב אותה להצביע ליכוד, אבל היא לא יכולה למנוע ממני להצביע"

גדלי ושרין סולן בהתייעצות

הבעל גילה רק לפני שלושה ימים כי הטיסה לרומא שאירגנה אשתו במסגרת שבוע של כיף בארץ המגף נופלת על יום הבחירות.

מדובר בשני בני זוג שנוהגים מידי שנה לצאת לטיול באירופה בן שבוע עד עשרה ימים ומקפידים לעשות את זה תמיד אחרי החגים "כדי שעם ישראל יחזור ואנחנו נוכל לבלות בשקט", נוהגת האישה לומר לחברותיה.

בין בני הזוג, שניהם בעלי משרות בכירות בשירות הציבורי, מתחולל "מאבק פוליטי" שנמשך שנים, אבל כזה שיכול להתרחש בכל בית. הבעל ליכודניק שרוף, לא חבר מרכז אומנם אבל פשוט "רק ביבי". האישה לעומת זה נעה ונדה כמו רבים. במערכת הבחירות הלפני האחרונה היא אפילו הצביעה ביבי. אחרי זה ליברמן והפעם היא הולכת על גנץ. "אין לי עם זה שום בעיה, זו זכותה. ניסיתי למנוע את המחדל הזה, אבל זה לא עזר", הוא אמר בחיוך לעורכי הדין שלו שרין וגדלי סולן. "אבל כשזה לא הולך וזה הופך לדווקא, אז אני מרפה. המשפחה יותר חשובה לי". לדבריו: "אני לא יכול לחייב אותה להצביע ליכוד, אבל היא לא יכולה למנוע ממני להצביע".

עוד סיפר הבעל כי ידע על הטיול לרומא כבר לפני שלושה חודשים ואפילו ישב עם אשתו על הנקודות שבהן יבקרו ובחר איתה בתי מלון בהם יתארחו. אבל רק לפני שבוע ימים הוא הבין כי הוא ורעייתו טסים לרומא יום לפני הבחירות. הוא הבהיר לאשתו כי הוא יגיע לרומא ביום הבחירות בערב, אחרי שיצביע בשעות הבוקר. כלומר יום אחרי. כאן התפתח ויכוח שבשיאו  האישה מאיימת לבטל הכל ולעזוב את הבית.

הבעל טוען כי האיומים של אשתו נמאסו עליו. "אני לא משוכנע שהיא עשתה את זה בכוונה, אבל אם כן אז אין סיבה שנהיה ביחד". עוה"ד סולן הבהירו לבעל כי ינסה להגיע לפשרה והצעתו שיגיע יממה אחרי היא לגמרי סבירה. "אם זה יתפתח למשבר זו כנראה לא הסיבה היחידה", הבהירה עורכת הדין סולן.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.