קורס 'אימון לבריאות' לאחיות קופת חולים לאומית מחוז צפון בבית הספר לסיעוד במרכז הרפואי זיו בצפת

קורס 'אימון לבריאות' לאחיות קופת חולים לאומית במחוז הצפון, התקיים בבית הספר לסיעוד במרכז הרפואי זיו בצפת והסתיים בהצלחה רבה.
אחיות קופ''ח לאומית מחוז צפון שסיימו קורס אימון לבריאות בבית הספר לסיעוד במרכז הרפואי זי בצפת
צילום - המרכז הרפואי זיו

במהלך הקורס, בניהולה של דבי מוצניק, מרכזת מרכז הדרכה וסימולציה בזיו ובהנחייתה של מירב בית-און, מייסדת מדיקואצ', בית הספר לאימון בריאות, למדו האחיות ותרגלו מיומנויות מגוונות, בהן: הקשבה אמפטית, ניסוח שאלות מקדמות בריאות, עידוד וחיזוק המטופלים, מיומנויות להתמודדות עם קונפליקטים והתנגדויות וכלים לאסרטיביות.

דבי מוצניק, מנהלת הקורס אמרה כי הבנת הצרכים של המקצוע ברמה האקדמאית תומכת ומקדמת את תחום הסיעוד "תהליך הלמידה משמר עשייה מקצועית וממנף תהליכים המביאים לשינוי החשיבה ולתמורות, ברמה המקצועית בשטח. קורס 'אימון לבריאות'  הינו פרויקט ייחודי, העונה על ערכי הבריאות והשירות ומעמיד את המטופל במרכז. אנו מאחלים לאחיות ולקופת החולים הלאומית פריצת דרך והצלחה רבה" אמרה דבי מוצניק.

האחיות שהשתתפו בקורס, הביעו שביעות רצון מהמיומנויות החדשות שנרכשו בקורס, תוך כדי למידה חווייתית ומשתפת וסיפרו כי התכנים הנלמדים הקנו להן שפה חדשה וכלים ליישום גישות תקשורת וטיפול, המיטיבות הן עם המטופלים והן עם הצוותים המטפלים. חמודי שחיבר, מנהל הסיעוד בקופת חולים לאומית מחוז צפון, ציין כי מסיימות הקורס יובילו פרויקט תמיכה ייחודי, ובו כל אחות תציע מסגרת תומכת ל- 12 מטופלים כרוניים, בהם חולי סוכרת, חולי אי ספיקת לב, חולים מורכבים וחולים עם מחלת ראות חסימתית COPD ועוד, ותבצע עמם פגישות ושיחות תמיכה, על פי הגישות שנלמדו בקורס.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.