אופנוע חירום ושני אמבולנסים קהילתיים של מד"א נחנכו בסכנין

אופנוע חירום ושני אמבולנסים קהילתיים של מד"א נחנכו לאחרונה בסכנין. כלי הרכב החדשים מצטרפים לצי רכבי החירום של מד"א באזור, ומגדילים אותו, לרווחת התושבים. האמבולנסים הקהילתיים יופעלו על ידי כוננים מתנדבים במד"א תושבי המקום, במקביל לאמבולנס והניידת לטיפול נמרץ שכבר פועלים בסכנין, ושבסיסם בתחנת מד"א בעיר.
אופנוע חירום ושני אמבולנסים של מדא נחנכו בסכנין
צילום דוברות מדא

עם הצטרפות האופנוע החדש, פרושים גם 4 אופנועי חירום של מד"א בעיר. 170 חובשים, פראמדיקים ומגישי עזרה ראשונה במד"א מתנדבים ועובדים בסכנין, ונותנים מענה למקרי חירום רפואיים בעיר ובסביבותיה.

ראש העיר סכנין, ד"ר ספואת אבו ריא: "מדובר בצעד חשוב מצד מד"א לשירות הקהילה בסכנין והאזור. הודות למד"א, המענה הרפואי בשגרה ובחירום שהתושבים יקבלו ישתפר מעתה עוד יותר, ואני מברך על כך. נמשיך תמיד לשתף פעולה עם יוזמות מאין אלה ולתמוך בהן".

מנהל מרחב אשר במד"א, אלי פרץ: "אני מברך על חנוכת האמבולנסים הקהילתיים החדשים שהוצבו בעיר סכנין, ואשר מהווים מכפיל כוח לרכבי החירום שלנו בעיר. האמבולנסים הללו הוצבו בנקודות אסטרטגיות בעיר – אחד במזרח העיר והשני במרכזה, כשהתחנה ממוקמת בצד המערבי. כך, ניתן כיסוי רפואת חירום מיטבי בעיר. האמבולנסים הקהילתיים החדשים, כמו גם אופנוע החירום, מאוישים על ידי חובשי מד"א שפועלים בהתנדבות, להענקת טיפול רפואי מקצועי לכל מי שזקוק לכך, ולהצלת חיים. אני מודה לעיריית סכנין, בראשותו של ד"ר ספואת אבו ריא ולמתנדבי מד"א שמאפשרים את הפעלת כלי הרכב החדשים".

* * *

האמבולנס של מד"א הוא רכב רפואת חירום ייעודי להענקת טיפול רפואי מציל חיים ופינוי לבית חולים. בכל אמבולנס של מד"א פועלים חובשי רפואת חירום ובני נוער מגישי עזרה ראשונה. הציוד הרפואי שקיים בכל אמבולנס כולל ציוד להנשמה בעת החייאה, בלוני חמצן, מכשיר דפיברילטור למתן מכות חשמל, מזרק אפיפן לטיפול בהתקפי אלרגיה מסכני חיים, ציוד לקיבוע וחבישה ועוד.

אופנוע החירום של מד"א הוא בעל חשיבות רבה להגעה המהירה של החובשים והפראמדיקים אל מטופלים, בין היתר במקרים של פציעות קשות, תאונות דרכים והחייאות, כשכל דקה מבדילה בין חיים למוות. בכל אחד מהאופנועים נמצא מלוא הציוד מציל החיים הקיים באמבולנס, לרבות דפיברילטור, מכשיר הנשמה, ציוד חבישה, מזרקי אפיפן לטיפול בהתקף אלרגיה מסכן חיים ועוד. מאות אנשי הרפואה על אופנועי מד"א ברחבי הארץ נותנים מענה רפואי מהיר ומקצועי לחולים ופצועים, עד להגעת האמבולנס למקום.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.