הניחו מטען חבלה בפאב בנהריה

פוזיציה!
פוזיציה!

פרקליטות מחוז חיפה – פלילי הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד ארבעה נאשמים – ארקאן עובייד (27) מס'אגור, אודי ביסאן (28) מג'ת, סאם חוסאם אבו דולה(24) מירכא ורביע ביסאן (24) מג'ת בגין אירוע הנחת המטען בפאב מקומי ברחוב בלפור בעיר נהריה לפני כחודש. כתב האישום מייחס להם ביצוען של העבירות בנשק (החזקה, נשיאה, הובלה), וכן ניסיון להרוס נכס בחומר נפיץ או להזיק לו.

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד עילית אפשטיין עולה כי במועד שאינו ידוע קשרו הנאשמים קשר להטמין מטען חבלה בפאב ה'בלפור' ברחוב בלפור 1 בנהריה סמוך לרחוב הגעתון ולהפעיל את מיטען החבלה כך שייגרם פיצוץ שיגרום נזק לפאב.

בלילה שבין 17.11.19-18.11.19, הצטיידו הנאשמים במטען חבלה המכיל תערובת נפץ, המופעל על ידי שלט . במסגרת מימוש התוכנית, שניים מהנשאמים נסעו ברכב כאשר הם מחזיקים ומובילים את מטען החבלה, מאזור ג'ת בשעה 02:45 לערך לעבר הפאב בנהריה.

בשעה 03:06 הגיעו לסמוך לפאב ויצא מהרכב אחד הנאשמים כאשר ברשותו מטען החבלה וחפץ שנועד לשם שבירת זכוכית, הוא הלם באמצעות החפץ בזכוכית שבחזית הפאב ושבר אותה, ניכנס לתוך הפאב , הניח את מיטען החבלה בתוך הפאב , אחרי כדקה יצא מהפאב ונסעו מהמקום.

עוד עולה כי יתר הנאשמים נסעו ברכב אחר לאיזור הפאב בנהריה, החנו את רכבם סמוך לבית קפה 'ארומה' שבהצטלבות הרחובות וייצמן ושדרות הגעתון בנהריה כאשר ברשותם משדר אלחוטי – שלט עם מתג הפעלה אשר נועד להפעיל את מיטען החבלה ושהו בארומה בין השעות 03:02-03:33, כאשר חלק מהזמן שהו בחלק של 'ארומה' הנמצא במרחק של כ – 130-140 מטרים מהפאב. ובשעה 03:34 לערך , בהיותם סמוך לעסק 'בורדו' ברחוב הגעתון, במרחק של כ – 65 מטרים לערך מהפאב, לחצו על השלט והפעילו את המטען שגרם נזקי רכוש לפאב.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להורות על מעצרים של הנאשמים עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.