האב מבקש לקחת את בתו לסרט פעמיים בשבוע, האישה מתנגדת

עו"ד גדלי ושרין סולן בהתייעצות

בית הדין הרבני: אם האב חפץ לבלות עם בתו שיעשה זאת בימים שהיא נמצאת אצלו

הסיפור היוצא דופן הזה, האם האב, איש המועסק כבכיר במוסד ביטחוני, רשאי לקחת את בתו לסרט קולנוע גם בימים שזו נמצאת עם אמה, במסגרת הסכם המשמורת בין בני הזוג הגרושים, עלה לדיון בעקבות סירובה של האישה לתת לבתה ללכת לסרט עם אביה.

באמצעות עורכי הדין שרין וגדלי סולן טוען הבעל כי הליכתה של בתו לסרט במהלך השבוע, היא אקט חינוכי שממלא את הביחד שלו עם בתו, ביחד לו הוא זקוק נואשות. "לא יקרה כלום אם בתי תבוא איתי לסרט גם בימים שהיא בחזקת אמה, במיוחד אם היא רוצה להיות במחיצתי באותו יום", טען בבית הדין.

האישה, בכירה בעולם הבנקאות, טוענת לעומתו כי על בעלה שלעבר להודיע לה שבוע מראש כפי שסוכם "אם ברצונו לקחת את בתנו לסרט בעיקר עליו לתאם את מועדי הסרטים או הצגות הילדים לימים שהיא נמצאת בחזקתו ולא מדובר במעט ימים". עוד הוסיפה: "לא יעלה על הדעת שבימים שהיא אצלי היא תלך איתו לסרטים. בפועל הוא מנסה להוציא אותה מחזקתי בניגוד לסיכומים".

הבעל הדגיש כי קנה מראש שורה ארוכה של כרטיסים במסגרת מנוי לבית הקולנוע ולכן אין לו אפשרות לתאם את המועדים ועל אשתו להיות גמישה "היא נמצאת עם אביה ונהנית" טענה עו"ד סולן. "אני לא מסית אותה נגד אימא שלה, להיפך אני מחנך אותה לכבד אותה כפי שצריכים ילדים לכבד את הוריהם".

בהחלטה של בית הדין, שהרגיש כי הפך לרגע לסוג של גננת, נקבע כי הבעל יוכל לקחת את בתו לשני סרטים הקרובים להם רכש כרטיסים ובהמשך נכתב "אם האב חושב כי טובתה של בתו להיות בעוד ועוד אירועים מן הסוג הזה, יעביר את הכרטיסים שרכש לאמה של הילדה וזו תפנה זמן ותלך עם בתה לסרטים, אחרת יאלץ לקחת את בתו רק במועד שבו היא נמצאת אצלו".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.