תנועת אומ"ץ ממליצה להרחיב את אזורי הפעילות של מנהלת התקומה – על-מנת לשקם את כלל הישובים שנפגעו

ישראל במלחמה
ישראל במלחמה

נציגי אומ"ץ בוועדות הכנסת קוראים לממשלת ישראל לכלול תחת המנהלת גם את אופקים, נתיבות וישובי הצפון יו"ר אומ"ץ פנחס פליצ'ה פלד: "שיקום מקיף ויסודי יחזיר את אמון אזרחי ישראל במנהיגיו ובמוסדות המדינה"

ב-19/10 החליטה ממשלת ישראל להקים מנהלת ייעודית שתרכז את מאמצי השיקום של ישובי עוטף עזה. תחום האחריות של המנהלת, "תקומה" שמה, כולל 45 ישובים במועצות האזוריות שדות הנגב, חוף אשקלון, שער הנגב ואשכול, וכן את העיר שדרות.

יו"ר אומ"ץ פנחס פליצ'ה פלד, יו"ר המועצה הציבורית של התנועה עו"ד יצחק מינא ונציגיה בוועדות הכנסת, שלמה קלדרון ועו"ד מרדכי שנבל, קוראים להרחיב את תחומי האחריות של מנהלת התקומה: "המלחמה פגעה גם בישובים בצפון המדינה, שם פונו ישובים רבים ונפגעו אזרחים. העיירות אופקים ונתיבות בנגב ספגו אף הן פגיעה קשה – ועל כן יש לכלול את כל הישובים האלה במסגרת פעילות המנהלת".

פניית תנועת אומ"ץ נשלחה אל ראש הממשלה נתניהו, שר האוצר סמוטריץ' ושר הפנים משה ארבל. פליצ'ה פלד ביקש להדגיש כי גם בישובים שלא נמצאים בקו החזית נפגעו אזרחים רבים, וכי המדינה מחויבת להושיט גם להם את כל העזרה והתמיכה הנדרשות. "שיקום מקיף ויסודי יחזיר את אמון אזרחי ישראל במנהיגיו ובמוסדות המדינה, ומהווה צעד הכרחי בדרך לתקומה אמיתית מאירועי ה-7/10".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.