לראשונה פסטיבל הכליזמרים בצפת יתקיים באמצע השבוע

מחזקים את התיירות: לראשונה פסטיבל הכליזמרים יתקיים באמצע השבוע במטרה להגדיל את מספר התיירים בצפת.הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 12-14.8.2019

בעיריית צפת החליטו לבצע שינוי בתאריך פסטיבל הכליזמרים המסורתי ולציינו באמצע השבוע, בימים שני עד רביעי, ולא כפי שהיה נהוג בעבר- שלישי עד חמישי. מטרת השינוי הינה לחזק את התיירות מייד לאחר תשעה באב ולאפשר לאתרי התיירות בעיר להנות מתפוסות גבוהות גם באמצע השבוע.


זו השנה ה32 לקיום פסטיבל הכליזרמים ובימים אלו מתמודדים מספר מפיקים על הפקתו כאשר בעיריית צפת מציינים כי המטרה הינה להעצים את הפסטיבל ואף לשדרגו מבחינת התוכן והאמנים המופיעים בו.

ההחלטה על תאריך הפסטיבל נבעה בין הייתר מההבנה כי במהלך סופי השבוע קיימות תפוסות גבוהות באתרי התיירות (לינה, אטרקציות, קולינאריה וכו) בצפת ובראשות מעוניינים לחזק את העסקים המקומיים גם באמצע השבוע ולכן הקדימו את פתיחת הפסטיבל ליום שני.

 

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: "ההחלטה על שינוי ימיי הפסטיבל תסייע לעסקים המקומיים להנות מתפוסות גבוהות גם באמצע השבוע. בימים אלו אנו שוקדים על דרכים לבצע ריענון לפסטיבל בשנתו ה-32 תוך שמירה על המאפיינים הבסיסיים שלו. אני יכול להתחייב שפסטיבל הכליזמרים ה32 יהיה גדול, איכותי ומרשים יותר מתמיד".


 פסטיבל הכליזמרים הבינלאומי מתקיים בצפת  מדי קיץ מאז שנת 1987 ובמסגרתו מופיעים סולנים ולהקות עםמוזיקה יהודית מסורתית ומוזיקת נשמה בינלאומית. אירועי הפסטיבל מתקיימים בסמטאות העיר העתיקה של צפת במספר במות בפסטיבל הנחשב לגדול מסוגו בארץ מבחינת מספר האמנים, המופעים והמבקרים בו מכל רחבי הארץ והעולם.

צילום עירית צפת

 

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.