מפגש מרגש וראשון מסוגו התקיים ברכבת ישראל אירוע בין מקהלת "מעבר לקול" מעכו ושתי המקהלות השותפות במיזם

התרגשות גדולה נרשמה ברכבת ישראל כאשר שלושת מקהלות משולבות שפועלות ברחבי הארץ (כפר סבא, עכו ואשדוד) במסגרת מיזם "מעבר לקול" יצאו למסע היכרות ביניהן ברכבת ישראל ובדרך נפגשו גם עם החברה הישראלית והעניקו לאלפי הנוסעים חוויה מוזיקלית ייחודית.
מפגש מרגש וראשון מסוגו התקיים ברכבת ישראל אירוע בין מקהלת "מעבר לקול" מעכו ושתי המקהלות השותפות במיזם

המקהלות, המונות 80 זמרים, ביחד עם אנשי הצוות יצאו בשעות הבוקר מתחנות הרכבת בעכו, הוד השרון ואשדוד לכיוון תל אביב, ביצעו עצירה בתחנות הביניים בהן יש פסנתר ושרו לקהל הנוסעים לעידוד והעלאת מודעות להיכרות בין אנשים שונים בחברה הישראלית. בסיום הנסיעה, נפגשו שלושתן בתחנת תל אביב ההגנה וקיימו לראשונה מופע משותף לעוברים והשבים בתחנה. 

מיזם "מעבר לקול" נולד בעקבות שיתוף פעולה בין אורי שחר, מוסיקאי ויזם חברתי ו"קרן שלם" הפועלת לרווחת אנשים עם מוגבלות שכלית התפתחותית. שחר פיתח את מודל ההפעלה הייחודי ל"מקהלות משולבות" המאפשר לזמרים עם וללא מוגבלות להכיר אחד את השני באופן טבעי דרך המוסיקה. מקהלת "מעבר לקול" בעכו פועלת מתחילת השנה וכבר זוכה להצלחה אדירה. המקהלה פועלת בתמיכת קרן שלם, המועצה לתרבות ואמנות במפעל הפיס ובשיתוף היחידה לעבודה קהילתית באגף הרווחה ברשות ורשת המרכזיים הקהילתיים בעיר.

בתחנת ההגנה בתל אביב שרו המקהלות את השיר imagine של גון לנון, בתרגום של דן אלמגור, לאורך כל האירוע ליוו את המקהלות צוותי צילום שתיעדו את המפגש המרגש עם הנוסעים. במעבר לקול כבר שוקדים על קליפ חדש לאירוע

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.