להקת הנוער המיתולוגית "מפגשים ברכס" חוזרת לבמה

להקת הנוער המיתולוגית "מפגשים ברכס" חוזרת לבמה

לאחר עשור שבו לא התקיימה פרמיירה של להקת הנוער הייצוגית "מפגשים ברכס", תועלה בשבוע הבא הפרמיירה "ללא מסכות" אשר תעסוק בדילמות של נערים ונערות בגיל ההתבגרות

בלהקת הנוער הייצוגית של עיריית חיפה "מפגשים ברכס" אשר הוקמה בשנת 1986 השתתפו לאורך השנים מאות בני ובנות נוער מוכשרים, שהמשיכו את דרכם האמנותית בלהקות הצבאיות בצה"ל.
חברי הלהקה אף הופיעו בראשית דרכה במשך מספר עונות בתוכנית "זהו זה".

השנה, לאחר עשר שנים בהם הלהקה לא העלתה פרמיירה, החליטה עיריית חיפה להשיבה לבמה, ובשבוע הבא, בתאריכים 13-14 במרץ, הלהקה תופיע באולם קריגר עם המחזמר "ללא מסיכות", בבימויו של אריאל קוזלובסקי, והכוריאוגרפיה של אור בן לולו.

המחזמר יעלה בצורה קומית ומרגשת דילמות מרכזיות של נערים ונערות בגיל ההתבגרות, וביניהן: יחסי אהבה, לחץ חברתי, בחירה אישית, התמודדות עם מוסכמות החברה, כוחן של רשתות חברתיות ועוד.

בלהקת "מפגשים ברכס" לוקחים חלק השנה 30 בני נוער בגילאי 15 עד 18 ממגוון בתי הספר התיכוניים בחיפה. לאורך השנה זוכים חברי הלהקה לליווי מוזיקלי מקצועי צמוד של הלל שטרית, ולפעילות השמה דגש על הקניית ערכים, למידת אחריות, התמדה, מנהיגות והעצמה אישית- בניהולה של אושרת שחר.

ממינהל החינוך בעיריית חיפה נמסר: "אמנות הבמה היא כלי מצוין לביטוי ופיתוח שיח מעמיק והתבוננות פנימית של בני הנוער, בשפתם ובאופן יצירתי וחוויתי. להקת מפגשים ברכס מצליחה לפשט תהליכים מורכבים ומשמעותיים המעסיקים בני נוער בגיל ההתבגרות, באופן המעודד את בני הנוער לפתח חשיבה רחבה יותר ולהבין כי הנושאים שמטרידים אותם הם אינם נחלתם בלבד והם אינם בודדים בתהליך ההתבגרות".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.