השר החדש לשירותי דת בבית העלמין תל רגב: רואים שנעשית כאן השקעה רצינית וחשיבה לעתיד

השר הרב יצחק וקנין על אריה פרג'ון יו"ר מועצת תל רגב: הוא מהאנשים שמוסרים נפשם על התפקיד * סייר בשטחי ההרחבה של בית העלמין ובשטח הקבורה האזרחי.
אריה פרגון והשר הסברים בשטח עקיבא וייץ (משמאל)
קרדיט: צילום: ארז שטיינר

רק בשבועות האחרונים, נכנס הרב ח"כ יצחק וקנין לתפקידו כשר לשירותי דת ואחד הביקורים הראשונים שלו בשטח, היה בבית העלמין האזורי תל רגב, המשרת 10 ערים וישובים באזור חיפה רבתי ונמצא בעיצומו של  תהליך פיתוח והרחבה, בהשקעה של מאות מיליוני שקלים.

השר הגיע השבוע לפגישה עם יו"ר מועצת בתי העלמין תל רגב אריה פרג'ון וסגנו אבי ביטון וערך סיור מקיף בשטח ההרחבה של כ- 400 דונם והאמור להוסיף כ-60,000 קברים חדשים, בנוסף על 40,000 הקברים הקיימים , כדי להוות עתודת קבורה לאזור ל-50 השנים הבאות.

לסיור בשטחים החדשים, הכוללים שטח לקבורה אזרחית המיועדת לחסרי דת, שבהם מתבצעות עבודות בקצב מהיר, השתתף גם יו"ר חברה קדישא חיפה עקיבא וייץ, מתכנן האתר האדריכל איתן רונאל ונהלי העבודה בשטח.

אריה פרג'ון ציין כי "העבודות נעשות תוך הקפדה שלא להפריע למהלך התקין של הלוויות ואזכרות המתקיימות בבית העלמין מדי יום".

 בפגישת סיכום  הביע השר את התרשמותו  מהפעילות בבית העלמין ואמר בין השאר "רואים שנעשית כאן השקעה רצינית וחשיבה נכונה לעתיד. לצערי,

ברוב בתי העלמין בארץ עושים טלאי על גבי טלאי והמדינה לא משקיעה מספיק בתכנון לעתיד. אני ממליץ לכולם לבוא לכאן ולקחת דוגמה".

בפנייה אישית ליו"ר מועצת תל רגב אריה פרג'ון אמר השר "אתה מסוג האנשים שמוסרים את נפשם על התפקיד ואין הרבה כאלה".

השר הבטיח כי משרדו יפעל לסייע למימון כביש גישה נוסף לבית העלמין שתיכנונו כבר אושר וכן לתקציב שיאפשר חיבור תשתית הביוב של המקום למת"ש ציפורי.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.