האשה: אני לא בוחרת בביבי כי הוא כוחני כמוך, אני עוברת לגנץ

פוזיציה!
פוזיציה!

הבעל בתגובה להחלטת אשתו לערוק ל"חוסן לישראל" ולגנץ: אם את בוגדת בביבי את כנראה בוגדת גם בי.

בני זוג מהצפון, ניהלו אורח חיים סוער כמעט לאורך כל 12 שנות הנישואים שלהם. חיים שלוו בהכפשות הדדיות, באלימות מילולית ולעיתים האלימות היתה גם פיזית. לרוע מזלם כמעט תמיד הכל התרחש לעיני שלושת ילדיהם. לאחרונה, הגיעו בני הזוג לבית המשפט למשפחה, אחרי שהאישה כבר הורחקה מהבית ובעלה דורש צו הגנה נוסף.

המשבר בין בני הזוג הגיע לשיאו לפני כמה חודשים. במהלך ויכוח סוער שנסוב סביב החינוך שמקבלים ילדיהם הקטינים , איבדה האישה את שלוותה והשליכה לעבר בעלה,  בתגובה לדברים, חפץ קשה וצרחה לעברו שיחדל מלתקוף אותה מילולית.

בשלב זה, גילתה האישה כי בעלה מקליט ומצלם את כל הוויכוחים, שכן היה ברור בחודשים האחרונים כי הדרך לפרידה קרובה כשהליך הגירושין ביניהם למעשה החל גם בבית הדין הרבני. עם הצילומים וההקלטות הלך הבעל למשטרה. האישה זומנה לחקירה ובעצת עורכת הדין שלה שרין סולן, היא הודתה במעשה. בתגובה הורחקה מהבית למשך שבוע ימים.

עו"ד סולן טענה במסגרת תביעת הגירושין וחלוקת הרכוש כי היא אינה עומדת בעלבונות שמטיח בה בעלה. לדברי האשה "בין היתר הוא מאשים את אמי בבגידה, משמיץ את בני משפחתי ומעליב אותי בנוכחות הילדים".

באחד הוויכוחים הסוערים, שהיו לאחרונה, גלש הוויכוח גם לנושאים הבוערים של היום. עו"ד סולן אישרה כי האישה הבהירה לבעלה שהיא עוברת להצביע בבחירות הקרובות לבני גנץ. לדברי האישה, ההחלטה לעבור לגנץ היא לא רק עונש והתרסה נגד בעלה, אלא מלווה בנימוק הגיוני לטענתה. "מאסתי באלימות וכוחניות וביבי הוא כוחני ומפחיד, גנץ הוא עדין וטהור, לפחות ככה זה נראה בשלב הזה". תשובת הבעל היתה "אם את בוגדת בביבי, את כנראה בוגדת גם בי".

האישה מבקשת חלוקת רכוש שווה, מזונות לשלושת ילדי בני הזוג וצו שיורה לבעלה האלים לעזוב מיד את הבית. הבעל לעומתה מבקש להגנתו להרחיק את אשתו שלדבריו מתגרה בו באלימות מילולית קשה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.