אבא טרי חושב ולא מבין

שמואל לביא
צילום משפחתי

שמואל לביא

הבן שלי נולד בבוקרו של היום השלישי של השנה האזרחית. כשהחזקתי אותו לראשונה חשבתי, הילד המתוק הזה העתיד שלו לא ברור. אבל אם לא ישתנה דבר, העתיד של הילד שלו לא נראה טוב.

למה? כי בכל יום נולדים בישראל בערך 500 ילדים יהודים וערבים אז כנראה זהו הילד ה1000 של השנה  ועברו רק יומיים. כשהמצב טוב שומרים על סטטוס קוו .כשאין איזון מחליטים או ימין או שמאל. זה לא משנה מי יהיה המנהיג אם אין לו פתרון אמיץ וברור שלא מסתתר מאחורי פוליטליקורקט, אל תבחרו בו.

כרגע כשבכל שנה העם היהודי גדל והעם הערבי גדל ושטח מדינת ישראל נשאר כמו שהוא, דבר שיביא בסופו למלחמת אזרחים. תתפלאו לא נהיה הראשונים ולא האחרונים שעברו מלחמת אזרחים.

בלי ציניות, אני מניח תפילין כל בוקר, אני מאמין ומפחד מאלוהים. אך שלא כמו האחרים אני לא כל כך בטוח  מה הוא רוצה. לכן אני מעדיף להסתכל על ההיסטוריה שלנו, ושל עמים אחרים. זה יכול להיות הסכם משולש בין פלסטין, ישראל, ירדן או מצרים ואז אותן שלוש מדינות יוכלו להתפתח מהר, יש התפלת מי ים, יש את המוח היהודי שפותח מפעלים, יכול להיות לנו עוד בטעות נוה מדבר במזרח התיכון. זה יכול להיות פתרון,יש עוד הרבה פתרונות צריך לבחור ולעשות.

בואו נעשה את זה למען 500 הילדים שנולדים בישראל מידי יום, ערבים ויהודים!!!!

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.