בשורה גדולה לצפת: ראש עיריית צפת גייס 24 מליון שקלים לשיקום שכונות, הפרויקט הראשון- רמז דוד!

בשורה גדולה לתושבי צפת. לאחר שנים של חוסר טיפול בשכונות הותיקות ברחבי העיר שהוזנחו קשות, אירח אוחנה את אלי טולדנו- מנהל מחוז צפון בעמידר לפגישת עבודה, במהלכה סוכם כי יוקצה תקציב גבוה ומשמעותי במיוחד - 24 מליון שקלים לטיפול מעמיק ומיידי בשכונות הישנות ברחבי העיר צפת. עוד סוכם כי יוקצה תקציב לחיזוק מבנים כחלק מתוכנית ההערכות לתרחישי רעידות אדמה.
ראש עיריית צפת ומנהל מחוז צפון בעמידר
צילום: עיריית צפת

הפגישה הינה בהמשך לפעילות שקידם אוחנה מול שר השיכון שסיים את תפקידו לאחרונה- יואב גלנט, אותו אירח ראש העיר בצפת ובמהלך הסיור ברחבי העיר הבטיח לסייע ולקדם תוכניות לשיקום שכונות וחיזוק מבנים ברחבי העיר צפת.

השכונה הראשונה בה יחל הפרויקט היא שכונת רמז דוד שבדרום העיר צפת, שכונה הנמצאת במצב תשתיתי רעוע. הפרויקט יעניק מענה וטיפול לבניינים 90 עד 99 כאשר בהמשך, שכונות נוספות יזכו לשיפוץ נרחב במסגרת התוכנית.

בנוסף, אוחנה דרש להרחיב את הסיוע של עמידר למטופלים בתחום הרווחה בעיר. מנהל המחוז ברך על שיתוף הפעולה עם הראשות המקומית והעומד בראשה והבטיח כי יפעל להרחבת פעילות עמידר, במטרה לסיוע לתושבי העיר צפת לרבות למטופלי הרווחה בעיר.

ראש עיריית צפת שוקי אוחנה ציין: "מדובר בבשורה גדולה לתושבי השכונות הותיקות בפרט, ולעיר בכלל. באמצעות תכנית זו נשפר באופן משמעותי את איכות החיים של התושבים, נחזק את המבנים, נשפר את ההערכות לתרחיש של רעידת אדמה ונשדרג את חזות העיר. אני מודה למשרד השיכון, לידידי יואב גלנט שהחל את המהלך ולמנהל מחוז צפון בעמידר על הסיוע וחידוש שיתוף הפעולה עם העיר צפת. יחד נמשיך לקדם פרויקטים משמעותיים לרווחת תושבי צפת".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.